تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رزمایش سراسری پایش و رصد مدیریت مصرف برق کشور با همکاری بسیج و سپاه در توزیع برق مشهد برگزار شد

رزمایش سراسری پایش و رصد مدیریت مصرف برق کشور با محوریت مصارف ادارات، صنوف و کسبه و جلب مشارکت مشترکان خانگی (طرح شهید عباسپور) با حضور جمعی از فرماندهان سپاه و بسیج و مدیران ارشد صنعت برق خراسان برگزارشد.

تکتم بهاردوست

به گزارش قدس آنلاین، رزمایش سراسری پایش و رصد مدیریت مصرف برق کشور با محوریت مصارف ادارات، صنوف و کسبه و جلب مشارکت مشترکان خانگی (طرح شهید عباسپور) با مشارکت و همکاری سازمان بسیج مستضعفین، سپاه پاسداران، شرکت توانیر، شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، شرکت برق منطقه‌ای خراسان و شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد در سطح استان برگزار شد.
در ابتدای این همایش محمد حسن متولی زاده مدیرعامل شرکت توانیر گفت: صنعت برق کشور امسال با توجه به گرما، خشکسالی، کاهش بارندگی و کمبود تولید انرژی با مشکلاتی روبرو شده اما باتدبیر و تلاش دستگاه‌های مختلف دولتی و غیردولتی و به‌ویژه بسیج مستضعفان خوشبختانه با کمترین مشکل، عبور کردیم.
در ادامه سردار سیف معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفان کشور نیز افزود: امروز رعایت الگوی مصرف برای همه ضروری است چراکه با خاموش کردن حتی یک لامپ می‌توان برق موردنیاز بیماران کرونایی و اهالی مناطق محروم و روستایی را تأمین کرد. وی تصریح کرد: در شرایط امروز اجرای نهضت کاهش مصرف انرژی در سطح خانواده‌ها ضروری است و بسیج نیز به سهم خود نسبت به کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق در حداکثر خود اقدام کرده است.
همچنین بیابانی رئیس سازمان بسیج خواهران کشور نیز با اشاره به نقش پر رنگ زنان در  صرفه جویی و استفاده بهینه برق ادامه داد:  زنان ما با نقش‌آفرینی در کشور با هرگونه چالشی مقابله گرده‌اند و به‌عنوان فرهنگ‌سازان جامعه، نقش پررنگی داشته‌اند امروز زنان با رعایت الگوی مصرف در خانواده می‌توانند به همه آحاد مردم به‌ویژه به بیماران کرونایی کمک کنند.  

در ادامه این همایش محمدرضا رمضانی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد نیز ضمن تقدیر و تشکر از نیروهای بسیجی و فرماندهان سپاه در همکاری و مشارکت با توزیع برق مشهد برای گذر موفق از پیک‌بار تابستان امسال گفت: مشهد در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد در این حال تیم مدیریت بحران توزیع برق مشهد با تلاش خود توانسته است دیزل تمام بیمارستان‌های مشهد را وارد مدار کند که ۳ مگاوات برق کمک به شبکه شده است، و از محل دیزل تمام بیمارستان‌ها نیز ۱۳ مگاوات نیز  کمک به شبکه برق  شده است.
وی اضافه کرد: ۱۴۹ تیم از توزیع برق مشهد وضعیت بار مصرفی ۱۴۰ سازمان و شرکت و اداره را در مشهد بررسی می‌کنند و از مجموع ۵۲۰ واحد اداری، ۷۰ واحد اداری در مشهد  دارای  دیزل هستند که ۱۰ درصد آن‌ها زیر بار قرار دارد.
رمضانی در ادامه از کشف و جمع‌آوری ۷۲۰۰ دستگاه رمز ارز تاکنون خبر داد و افزود: با جمع‌آوری این دستگاه‌ها ۱۵ مگاوات برق معادل یک‌چهارم برق شهرک صنعتی توس تأمین شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد نیز از قطع برق ۱۸۰ اداره و بانک پرمصرف تنها طی یک هفته در مشهد خبر داد و گفت: در حال حاضر، اطلاع‌رسانی خوبی از طریق سامانه‌ها و اپلیکیشن های برق و همچنین پیامک انجام می‌شود و ارتباط خوبی با مردم و رسانه‌ها برقرار شده است. همچنین توزیع برق مشهد بااطلاع رسانی دقیق و شفاف و توسعه زیرساخت GIS خود سعی کرده است تا بهترین خدمات را به مشترکین ارائه نماید.
شایان‌ذکر است در این همایش تفاهم همکاری‌های مشترک بسیج و توزیع برق مشهد در حوزه الگوی مصرف و ترویج فرهنگ مدیریت مصرف  برق، امضاء گردید.

انتهای خبر/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رزمایش سراسری پایش و رصد مدیریت مصرف برق کشور با همکاری بسیج و سپاه در توزیع برق مشهد برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..