تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت 120 سارق، مالخ&

به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار حسین رحیمی با اشاره به اجرای دومین مرحله از طرح "رعد" توسط فرماندهی انتظامی شهرستان "ری" درباره جزئیات اجرای این طرح اظهار کرد: این طرح با تلاش اطلاعاتی یک هفته‌ای همکاران و اقدام عملیاتی در روز گذشته تاکنون، به اجرا رسید.

رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: در مدت یک ماه گذشته، همزمان با تشکیل فرماندهی جدید انتظامی شهرستان ری، در محدوده این شهرستان، شاهد کاهش 12.5 درصدی وقوع جرم بودیم همچنین کشف جرایم بالغ بر 40 درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: در طرح مذکور، 120 سارق، مالخر و زورگیر بازداشت شدند که عده‌ای از این باندها به صورت باندی فعال بودند؛ در این طرح، 110 فقره سرقت و 206 کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است.

رحیمی با اشاره به بازداشت 71 خرده‌فروش مواد مخدر در طرح مذکور، از کشف پنج قبضه سلاح گرم، 16 قبضه سلاح سرد و هشت هزار قلم انواع و اقسام کالای قاچاق در این طرح خبر داد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ متذکر شد: در این طرح هشت نفر از اوباش و مزاحمان نوامیس نیز بازداشت شدند.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت 120 سارق، مالخ&»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..