تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای دومین طرح رعد نیروی انتظامی شهرستان ری

فرمانده انتظامی تهران بزرگ: ۱۹۹ سارق، زورگیر، مالخر و سارقان به عنف در دومین طرح رعد شهرستان ری دستگیر و هفت باند سرقت متلاشی شدند.

اجرای دومین طرح رعد نیروی انتظامی شهرستان ریبه گزارش خبرگزاری صدا وسیمای استان تهران، سردار حسین رحیمی  در ارائه گزارش دومین طرح رعد فرماندهی انتظامی شهرستان ری در کهریزک، افزود: طرح رعد یک طرح عملیاتی است که به خوبی جا افتاده و کلانتری‌های ما در کشف جرم و دستگیری متهمان از تبحر خاصی برخوردار هستند.

وی گفت: در این چارچوب پیچیده‌ترین جرائم توسط کارشناسان پلیس کشف می‌شود و مهمترین مساله برای ما حضور گسترده پلیس و دستگیری سارقان حین سرقت است که اتفاق می‌افتد.

سردارحیمی خاطر نشان کرد: در این مرحله از طرح رعد ۱۱۰ سرقت نیز در شهرستان ری کشف شد.

فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه تلاش پلیس بر بازگشت اموال مسروقه است، افزود: ۷۰ درصد اقلام کشف شده به صاحبان اصلی آن برگردانده می‌شود و ۳۰ درصد نیز به دلیل پیدا نشدن صاحب کالا و یا فروش توسط سارق به صاحب اصلی برگردانده نمی‌شود.

وی از برخورد قاطع فرماندهی انتظامی شهرستان ری با خرده فروشان مواد مخدر این مرحله از طرح رعد خبر داد و گفت: ۷۱ خرده فروش مواد مخدر طی یک هفته گذشته از سطح شهرستان ری دستگیر و ۲۰۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

رحیمی افزود: با تلاش پلیس‌های تخصصی و کلانتری‌های فرماندهی انتظامی شهرستان ری پنج قبضه سلاح گرم، ۱۶ قبضه سلاح سرد از مجرمان کشف و ضبط شد.

رییس پلیس فاتب در ادامه از برخورد قاطع پلیس امنیت اقتصادی با کالا‌های قاچاق، احتکار و اختفاء خبر داد و اظهار داشت: همکاران ما در پلیس اقتصادی شهرستان ری موفق به کشف هشت هزار قلم انواع کالای قاچاق از انبار‌های جنوب تهران شدند.

وی گفت: همچنین ۸ نفر از اراذل و اوباشی که مزاحم نوامیس مردم می‌شدند نیز در دومین طرح فرماندهی انتظامی شهرستان ری دستگیر شدند.

رحیمی با بیان اینکه ایجاد فرماندهی انتظامی در شهرستان ری موجب کاهش محسوس جرایم شده است، افزود: از زمان تشکیل فرماندهی انتظامی ۱۲ و نیم درصد کاهش وقوع جرم در جنوب تهران ثبت شده است و همچنین ایجاد پلیس‌های تخصصی در این شهرستان موجب افزایش ۴۰ درصدی کشف جرایم مختلف نیز شده است.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است، ایجاد فرماندهی انتظامی یکی از درخواست‌های همیشگی مردم این شهرستان از مسئولان بود که به تازگی این امر مهم محقق شده است




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای دومین طرح رعد نیروی انتظامی شهرستان ری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..