تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Wolcen Lords of Mayhem Bloodtrail v1.1.4.0 برای کامپیوتر

4.4 / 5 ( 38 امتیاز )

بازی Wolcen Lords of Mayhem جدیدترین اثر استودیو WOLCEN Studio می باشد که از ۲۴مارس ۲۰۱۶ شروع به انتشار بازی خود به صورت دسترسی زودتر از هنگام کرده است. این بازی در سبک نقش آفرینی، هک و اسلش و اکشن می باشد که توانسته نمرات بسیار مثبتی را از سمت کاربران در دو شبکه Steam و GOG دریافت کند. بازی به صورت جهان آزاد می باشد که در دنیایی آشفته و از هم پاشیده روایت می شود. محیط بازی به لطف انجین بازی سازی CryEngine از رندرهای بسیار زیبا بهره مند می باشد.

بازی Wolcen Lords of Mayhem دارای سیستم نبرد پویا و با سرعت بالا می باشد که بر اساس حرکات ترکیبی و حملات پرقدرت، دوژ، دش، هک، اسلش و وردهای ویران کننده برای نابودی دشمنان بنا شده است و تمامی این امور مبتنی بر اسلحه می باشد. این بازی دارای هیچ کلاس محدودیتی نمی باشد و با استفاده از “سیستم مخالف منابع” می تواند با هر شیوه ی بازی که گیمر انتخاب می کند، تطبیق پیدا کند. در برنامه های توسعه بازی، به کارگیری بخش کو-آپ می باشد تا پلیرها بتوانند جادوهای خود را ترکیب کرده و تعاملات زنجیره ای را ایجاد کنند تا بتوانند در نبردهای گسترده تری پیروز شوند.

Wolcen Lords of Mayhem Bloodtrail PC-CODEX | FitGirl Repack

آپدیت سنگین بازی Update v1.1.4.0-CODEX اضافه شد

دانلود-بازی-Wolcen-Lords-of-Mayhem

در بازی Wolcen Lords of Mayhem شما یک افسر بازنشسته از Human Republic می باشید که به دلیل توسعه ی نیروهای جادویی ناخواسته باید همواره در حال فرار باشید. به دلیل اینکه شما تحت نظر انسان ها هستید و هیولاهای Wild برای شما نقشه مرگ کشیده اند، گروهی مرموز با نام Templars شما را استخدام می کند. این استخدام باعث ایجاد سفری ماجراجویانه و خارق العاده برای شما می شود که آغازی برای گشت و گذار شما در دنیا و نبرد با هیولاهای جهش یافته خواهد بود. شما باید با این هیولاها جنگیده و راز وحشتناک انقراض بشریت را کشف کنید.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Wolcen-Lords-of-Mayhem تصاویر-بازی-Wolcen-Lords-of-Mayhem تصاویر-بازی-Wolcen-Lords-of-Mayhem تصاویر-بازی-Wolcen-Lords-of-Mayhem تصاویر-بازی-Wolcen-Lords-of-Mayhem تصاویر-بازی-Wolcen-Lords-of-Mayhem info

An Open World action-RPG in a corrupted world falling apart, beautifully rendered thanks to CryEngine technology.Wolcen: Lords of Mayhem features a dynamic, fast-paced combat system with weapon-based combos and charged attacks. Dodge, Dash, Hack, Slash and unleash devastating spells on your enemies !The game has no class restriction and uses a Resource Opposition System that adapts to any play-style.Co-op will be added, and players will be able to combine spells to create chain reactions, in order to overcome greater challenges.

There is a unique mechanic called Apocalyptic Form that allows players to shape shift into a highly customized character! You’re free to mold your character thanks to a deep and rich customization system. And thanks to our complex crafting mini-game and our housing module you will be able to make your adventure feel as YOUR adventure!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 64-Bit SP1, Windows 8.1 64-Bit, Windows 10 64-Bit

Processor: Intel Core i5-4570T 2.9 GHz / AMD FX-6100 3.3 GHz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 560 Ti / AMD Radeon HD 6850

DirectX: Version 11

Storage: 18 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 64-Bit SP1, Windows 8.1 64-Bit, Windows 10 64-Bit

Processor: Intel Core i7-4770S 3.1 GHz / AMD FX-8320 3.5 GHz

Memory: 16 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 / AMD Radeon RX 570

DirectX: Version 11

Storage: 18 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Wolcen Lords of Mayhem Bloodtrail v1.1.4.0 برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..