تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیروی هوایی ارتش؛ قدرت‌ برتر دفاعی و تهاجمی

سرتیپ دوم علیرضا رودباری در آستانه عید غدیر خم و همزمان با دهه امامت و ولایت و در مراسم تجلیل از خلبانان و اساتید دانشکده پرواز پایگاه شهید اکبری کوشک نصرت قم که با حضور مسئولان نیروی‌های مسلح در این استان برگزار شد، اظهار کرد: نیروی هوایی یکی از قدرت‌های برتر دفاعی و تهاجمی اسـت و در تمام دنیا کارکنان این نیروی از مهمترین اعضای ارتش محسوب می‌شوند.

فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری نیروی هوایی ارتش، با بیان اینکه کارنامه درخشان نیروی هوایی ارتش مزین به شهدای پرآوازه‌ای همچون بابایی، ستاری، فکوری، دوران، اردستانی و دیگر شهدای این نیرو است، افزود: درود و رحمت خدا بر شما نگهبانان آسمان میهن اسلامی که همیشه در اوج زیسته‌اید و در راه، امنیت و اعتلای ایران اسلامی تلاش می‌کنید.

رودباری خاطرنشان کرد: اساتید و خلبانان مجرب و سلحشور حاضر در نیروی هوایی در صورت نیاز و هرگونه تهدید تحت فرماندهی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با تمام وجود آماده پاسخ سخت هستند.

وی با بیان اینکه نیروی هوایی همیشه جزو اولین‌ها بوده و افتخارات ماندگاری را به نام خود ثبت کرده است خطاب به خلبانان و اساتید گفت: نقش مهم شما در پایگاه شهید اکبری، پرورش خلبانانی نامی و رهرو شهدای نیروی الهی هوایی است که باید به این نکته واقف باشید و به آن افتخار کنید.

همچنین در این مراسم از زحمات امیر سرتیپ دوم خلبان رودباری فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری، سرهنگ استاد خلبان میرحسینی و سرهنگ گرجی قدردانی شد.

۲۷۲۱۹




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیروی هوایی ارتش؛ قدرت‌ برتر دفاعی و تهاجمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..