تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود SmartNews: Local Breaking News 8.49.0 – نمایش اخبار مهم و معتبر از سراسر جهان اندروید + مود

SmartNews: Local Breaking News v8.49.0 خبرخوان کامل و تحسین شده برای اندروید
نسخه بدون تبلیغات و کامل برنامه 

اخبار شرح وقایع روزانه دنیای ما هستند. خبر ها گزاره هایی هستند که اطلاعاتی جدید و تازه از موضوع یا اتفاقی خاص را در اختیار خواننده یا شنونده قرار می دهند. بر خلاف گذشته که اتفاقات یک منطقه از جهان روی بقیه دنیا تاثیری نداشت،‌ امروزه هر اتفاقی که در گوشه ای از جهان بیفتد ممکن است روی زندگی انسان ها در گوشه ای دیگر از جهان تاثیر مستقیم داشته باشد. دنیای ما از همیشه کوچکتر شده است، بنابراین لازم است که تا جای ممکن از همه اتفاقات و رخداد های آن آگاه باشیم. روش های سنتی دریافت اخبار روزنامه ها، رادیو و تلویزیون هستند. اما همانطور که می دانید دیگر مثل گذشته روایت اخبار تنها در انحصار منابعی خاص نیست و منابع خبری متعددی در سراسر جهان وجود دارد که هر یک خبر ها از زاویه دید خود منتقل می کنند. طبیعتا دنبال کردن تمامی این منابع خبری، غیر ممکن و محال است و تنها می توان از یک یا نهایتا دو منبع خبری استفاده نمود، اما با استفاده از اپلیکیشنی که امروز خدمت شما معرفی می کنیم می توانید خبر های مهم و با ارزش را از بهترین خبرگزاری های جهان در اختیار داشته باشید. SmartNews: Local Breaking News عنوان یک اپلیکیشن تحسین شده برای دریافت اخبار، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری SmartNews, Inc. توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه بیش از 40 میلیون بار دانلود شده و در بیش از 100 کشور جهان خواننده دارد. اسمارت نیوز به صورت روزانه میلیون ها مقاله را آنالیز کرده و اخباری که روی دنیا اثر دارند را بر می گزیند. مقالات، سرخط ها و اخبار فوری تنها از منابع مورد اطمینان و معتبر انتخاب می شوند و مهم ترین ملاک برای انتخاب محتوا، کیفیت آن است. برای این کار اسمارت نیوز از منابعی مثل NBC News, MSNBC, USA Today, TIME, The Huffington Post, Bleacher Report, Quartz, The Verge, VICE, VOX, AP, Reuters, Buzzfeed, Fast Company و خیلی منابع متنوع دیگر استفاده می کند. قابلیت شخصی سازی کانال خبری و استفاده آفلاین از اپلیکیشن نیز وجود دارد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه SmartNews: Local Breaking News اندروید :

خبر های فوری :‌ اطلاع از خبر های فوری زودتر از هر کسی، با دریافت نوتیفیکیشن طراحی هوشمند برای حالت مطالعه که تمرکز و دقت شما را در هنگام خواندن اخبار بالا می برد. بهره گیری از معتبر ترین و شناخته شده ترین منابع خبری جهان گزینش بهترین و با کیفیت ترین مقالات قابلیت شخصی سازی کانال خبری امکان استفاده آفلاین از برنامه ارائه اخبار محلی با توجه به منطقه زندگی شما

اپلیکیشن SmartNews: Local Breaking News یک برنامه عالی و بسیار کاربردی برای تمامی کسانی است که دوست دارند در اولین لحظه از اتفاقات و رویداد های جهان مطلع شوند. این برنامه با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.1 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت کند. هم اکنون می توانید نسخه بدون تبلیغات این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از فارسروید به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

SmartNews Local Breaking News

تغییرات نسخه 8.49.0 - New channels include Honolulu Star-Advertiser, Health Digest, Blinkist and many more. ویژگی های نسخه مود :

● Ads Removed / Disabled.
● Analytics / Crashlytics Disabled.
● Receivers and Services Removed / Disabled.
● Optimized Graphics / Zipalign.
● Total Apk Size 21.8 Mb.
● Removed Debug Information.

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود SmartNews: Local Breaking News 8.49.0 – نمایش اخبار مهم و معتبر از سراسر جهان اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..