تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خدمت رسانی به بیماران کرونایی در مراکز پرازدحام تا ساعت ۲۱ ادامه دارد/ بیش از ۴۵ درصد تست‌های کرونا مثبت است

مدیر توسعه شبکه و ارتقا سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: مراکز خدمات جامع سلامت فعال در زمینه کرونا، تا زمان مراجعه بیماران مبتلا و یا مشکوک به کووید-۱۹ مشغول خدمت رسانی خواهند بود و در مراکزی که آمار مراجعات بالا است خدمت رسانی تا ساعت ۲۱ ادامه دارد.

به گزارش قدس آنلاین، دکتر محمدحسن درخشان با اشاره به اینکه ساعت کاری مراکز خدمات جامع سلامت پاک و مراکز منتخب کرونا، تابع ساعت کاری وزارت بهداشت است، خاطرنشان کرد: واحدهای بهداشتی که در خدمت بیماران کرونایی هستند در روزهای تعطیل و غیرتعطیل مشغول خدمت رسانی به بیماران هستند و در برخی از مراکز که بار مراجعات مردمی بالا است خدمت رسانی به بیماران تا ساعت ۲۱ ادامه دارد.

مدیر توسعه شبکه و ارتقا سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در مراکز مربوط به واکسیناسیون نیز در دو شیفت صبح و عصر تا ساعت ۷ ونیم عصر به مراجعات مردمی پاسخ داده می‌شود، گفت: علاوه بر این متاسفانه با افزایش مجدد تعداد بیماران کرونایی در جامعه آمار مراجعین نسبت به دو هفته قبل افزایش بیش از ۲ برابری داشته است.

وی بیان کرد: از ۹۵ درصد مراجعین تست پی سی آر گرفته می شود که بالای ۴۵ درصد آنها مثبت بوده و این نشان دهنده چرخش سریع بیماری در سطح جامعه است.

درخشان ادامه داد: در آستانه ماه محرم اگر مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند شرایط گسترش بیماری سخت‌تر می شود و عادی‌انگاری مردم باعث افزایش تعداد بیماران بستری و سرپایی می‌شود.

مدیر توسعه شبکه و ارتقا سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ابراز کرد: همه مراکز بهداشتی فعال هستند و مراقبت‌های بهداشتی برای گروه‌های سنی مختلف ارائه می‌شود و پاندمی کرونا اختلالی در روند ارائه خدمت به سایرین ایجاد نکرده است.

منبع: فارس

انتهای خبر/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خدمت رسانی به بیماران کرونایی در مراکز پرازدحام تا ساعت ۲۱ ادامه دارد/ بیش از ۴۵ درصد تست‌های کرونا مثبت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..