تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح فاز اول بیمارستان الغدیر شهر بومهن

فاز اول بیمارستان الغدیر بومهن شهرستان پردیس درآستانه عید غدیر خم امروز با حضور دکتر زالی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان تهران ، فرمانده ستاد کرونا درتهران دراین مراسم گفت :با توجه به جمعیت این منطقه راه اندازی این بیمارستان  برای حفظ و ارتقای سلامت منطقه بسیار  موثر است..افتتاح فاز اول بیمارستان الغدیر شهرستان بومهن
وی افزود : راه اندازی فاز اول این مرکز درمانی شامل درمانگاه و اورژانس و بخش های رادیولوژی است .
 
زالی افزود : تجهیزات تخصصی مورد نیاز بیمارستان نیز نظیر تجهیزات آزمایشگاهی و تشخیصی، رادیولوژی، اکو، تجهیزات درمانگاه های سرپایی( زنان، چشم، گوش، حلق و بینی) و سایر تجهیزات نیز به زودی تامین خواهد شد.
 
همچنین بر ضرورت نصب یک دستگاه سی تی اسکن در این مرکز تاکید کرد تا مراجعات بیماران منطقه به تهران کاهش یابد.
 
وی درخصوص تامین نیروی انسانی مورد نیاز این مرکز درمانی نیز قول مساعد داد و گفت: برای ارایه خدمات در این بیمارستان به سه گروه متخصصان درمانی، کادر پرستاری و نیروی پشتیبانی شامل حراست و خدمات و اداری نیاز داریم که مجوز به کارگیری نیروهای پشتیبانی در اسرع وقت نهایی خواهد شد.
 
دکتر زالی ضمن قدردانی از اقدامات به یادماندنی خیر بزرگ حاج عباس حابر انصاری بر ضرورت تکمیل طرح هایی که توسط آن مرحوم شروع شده تاکید کرد.
افتتاح فاز اول بیمارستان الغدیر شهرستان بومهن
دکتر زالی با اشاره به روند پیشرفت پروژه بیمارستان الغدیر خاطرنشان کرد:  فاز اول بیمارستان شامل اورژانس و رادیولوژی و درمانگاه به زودی به بهره برداری خواهد رسید و به طور موازی سایر بخش ها نیز در فازهای بعدی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
امام جمعه شهرستان نیز در نشست تاکید کرد: راه اندازی این بیمارستان علاوه بر رفع نیازهای مردم، نگاه مردم به سمت امور خیر و خیرخواهانه را نیز تقویت خواهد کرد.
 
 
تکمیل پروژه بیمارستان الغدیر خواسته بزرگ مرحوم عباس انصاری است
در ادامه این نشست نماینده مرحوم انصاری با تاکید بر تداوم حمایت از این پروژه درمانی خواستار بهره برداری از سایر فازهای بیمارستان شد و تکمیل این پروژه درمانی را خواسته بزرگ این خیر نیک اندیش برشمرد.
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح فاز اول بیمارستان الغدیر شهر بومهن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..