تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پویش «قلک آبی» برای سیستان و بلوچستان راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،مهدی عباسی  رییس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی با اعلام این خبر گفت: دبیرخانه دانشجویی مهر باران سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی که در زمینه فعالیت‌های جهادی، محرومیت‌زدایی و فعالیت‌های داوطلبانه دانشجویی فعالیت می‌کند، با همکاری شعب این سازمان در سراسر کشور، به‌ویژه شعبه استان سیستان و بلوچستان و شبکه گسترده‌ای از گروه‌های دانشجویی، در راستای مسئولیت اجتماعی خود و با استفاده از ظرفیت گروه‌های دانشجویی، این پویش را برای جلب مشارکت و جذب حمایت مالی راه اندازی کرده است.

مهدی عباسی در خصوص نحوه کار کمپین «قلک آبی»، افزود: در این پویش دانشجویی، کمک‌های خیرین، به ویژه خیرین دانشگاهی، دانشجویان، و اعضای جهاد دانشگاهی با هدف خرید مخازن آب و اهدای آن به روستا‌های محروم و نیازمند استان سیستان و بلوچستان جمع‌آوری و مخازن خریداری‌شده به خانواده‌ها و روستا‌ها اهدا خواهد شد.

او اضافه کرد: هزینه جمع آوری شده توسط این کمپین به وسیله شعبه استان سیستان و بلوچستان سازمان دانشجویان صرف خرید تانکر می‌شود و به مناطق روستایی فاقد آب آشامیدنی تحویل داده خواهد شد.

عباسی ادامه داد: با توجه به پراکندگی روستا‌های مدنظر و بررسی میدانی منطقه و برنامه ریزی نحوه کمک رسانی، خرید تانکر‌ها در چند نوبت صورت خواهد گرفت تا به مرور بخشی از آب شرب مورد نیاز مردم سیستان و بلوچستان را تامین کند.

او افزود: این استان به شدت تحت تاثیر خشکسالی واقع شده و ضروری است در راستای حل مشکل تامین آب راهکار‌های پیشگیری ثانویه و بلند مدت برای کمتر شدن یا متوقف کردن خشکسالی در منطقه با بررسی‌های کارشناسی مورد توجه قرار گیرد.

رییس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی با بیان این که طبق اعلام وزارت نیرو میزان بارندگی سیستان و بلوچستان نسبت به متوسط بلند مدت (۵۲ سال)، ۹۱ درصد کاهش داشته است، خاطرنشان کرد: در بسیاری از مناطق، وضعیت آب آشامیدنی مناسب نیست.

به گفته عباسی، راهکار‌هایی همچون خرید تانکر یا تامین آب شرب و بهداشتی مورد نیاز به صورت مقطعی می‌تواند اندکی درد تشنگی را تسکین دهد.

رییس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی افزود: دانشجویان و خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۰۱۱۳۸۸۴۳۰۸۰۰۷ یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۳۴۵۷۲۶ نزد بانک ملی، به نام سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی واریز کنند.

انتهای پیام/ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پویش «قلک آبی» برای سیستان و بلوچستان راه اندازی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..