تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در قم آغاز شد

۱۲:۴۲ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۰

۷۸۳۶۴۶۸

۱۲:۴۲ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۰

۷۸۳۶۴۶۸

دانلود PDF

نماینده سازمان سنجش در قم:

دانلود PDF

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،حبیب زاده نماینده سازمان سنجش در قم گفت: این آزمون روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه در رشته‌های مختلف فنی، هنری، ریاضی و علوم انسانی برگزار می‌شود.

حبیب زاده افزود: آزمون امروز منحصرا در دانشگاه قم و با حضور ۲ هزارو ۱۵۸ و در دو روز آینده علاوه بر دانشگاه قم در ۱۶ حوزه از جمله دانشگاه‌های آزاد و مفید و با حضور ۵ هزار و ۲۰۰ نفر برگزار خواهد شد.

او مجموع رشته‌های آزمون را ۱۳۲ رشته عنوان کرد و یادآور شد نتیجه آزمون در دهه سوم شهریورماه و از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می‌شود.

حبیب زاده برگزاری آزمون را با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی عنوان کرد و گفت: در آزمون امسال با توجه به اینکه ۹ دانشجو کرونایی وجود دارد این داوطلبان در بیمارستان کامکار آزمون خواهند داد.

حبیب زاده عنوان کرد: کارشناسان بهداشت بر همه مراحل آزمون نظارت دارند و هیچگونه نگرانی برای سلامت داوطلبان وجود ندارد.

انتهای پیام/ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در قم آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..