تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تسلیت آیت الله صافی گلپایگانی در پی رحلت حجت الاسلام حسینی گلپایگانی

۱۲:۲۲ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۰

۷۸۳۶۴۳۵

۱۲:۲۲ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۰

۷۸۳۶۴۳۵

دانلود PDF

دانلود PDF

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،در پیام آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید شیعیان آمده است: رحلت عالم ربانی روحانی وارسته، مرحوم سلاله السادات حجة الاسلام و المسلمین آقای حاج سید رضا حسینی گلپایگانی رحمة الله علیه موجب تأثر و تأسف گردید.

آن عالم جلیل القدر که دارای محاسن و مکارم اخلاقی بود عمر پر برکت خود را در خدمتگزاری به آستان مقدس حضرت سید الشهداء علیه السلام و ترویج و نشر معارف نورانی اهل بیت علیهم السلام و خدمت به محرومان سپری نمود..

روحانی بزرگواری که مادح اهل بیت بود و اشعار بسیار زیبایی را در مدح و منقبت حضرات معصومین صلوات الله علیهم اجمعین سروده بود و با زهد و ورع و دوری از مظاهر فریبنده دنیا، زینت دین و چراغی روشن برای هدایت مردم بود.

این مصیبت را به اهالی شریف گلپایگان و بیت مکرم ایشان، آقازادگان محترم و جناب مستطاب حجة الاسلام و المسلمین آقای محمدی تسلیت گفته ترفیع درجات آن فقید سعید و حشر و نشر با اجداد طاهرینش را از خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تسلیت آیت الله صافی گلپایگانی در پی رحلت حجت الاسلام حسینی گلپایگانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..