تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجلاس روسای آموزش و پرورش بهترین فرصت برای هم‌اندیشی در جهت سیاست‌گذاری و اجرای روش‌های نوین آموزشی است

به گزارش خبرآنلاین ازچهارمحال :  فرحناز قائدامینی در حاشیه سی و پنجمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور، برگزاری این اجلاس در روزهای پایانی دولت را نشانه اهمیت فرایند و تعلیم و تربیت دانست و گفت: آموزش و پرورش مهمترین رکن هر جامعه و زمینه‌ساز رشد فکری و اخلاقی انسان‌های یک جامعه پویا است، پس سیاست‌گذاری صحیح و برنامه‌ریزی برای بهبود کیفیت آموزشی باید بطور دقیق و مستمر در دستور کار قرار بگیرد که در همین راستا با توجه به تغییراتی که در دوسال گذشته بواسطه شیوع بیماری کرونا در شیوه‌ها و فرایند آموزش ایجاد شد، بررسی اقدامات انجام گرفته و آسیب‌شناسی آن و همچنین سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی برای بهبود روش‌های آموزشی نوین بسیار ضروری است.
وی با مفید و موثر دانستن مطالب و مباحث ارائه شده در این اجلاس گفت: در واقع خط‌مشی‌ و برنامه‌های مرتبط با آغاز و تداوم آموزش و یادگیری درسال تحصیلی جدید، روش‌های اجرای سند تحول و همچنین فناوری‌های نوین آموزش و یادگیری در زیست بوم جدید در این اجلاس مورد بررسی قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه این اجلاس با شعار نصیب برابر آموزشی، ارتقاء کیفیت یادگیری و تربیت تمام ساحتی در گام دوم انقلاب اسلامی در حال برگزاری است خاطرنشان کرد: 
سعی خواهیم کرد در سال تحصیلی جدید با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود، در راستای ایجاد عدالت آموزشی تلاش‌های موثری را انجام دهیم و ضمن بهبود کیفیت فرآیند آموزش در زیست بوم‌جدید موجبات تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان عزیزمان را برای زندگی موفق و دستیابی به زندگی و حیات طیبه با تکیه بر مهارت‌آموزی فراهم کنیم. 
سی و پنجمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور روز ۵ مردادماه سال جاری از طریق ویدئو کنفرانس در کلیه مراکز استان‌ها آغاز و با سخنرانی ریاست محترم جمهور در عصر ۶ مردادماه پایان خواهد یافت.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجلاس روسای آموزش و پرورش بهترین فرصت برای هم‌اندیشی در جهت سیاست‌گذاری و اجرای روش‌های نوین آموزشی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..