تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتخابات تشکل‌های کارگری استان یزد، مجازی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، عماد تشکری گفت: برای اولین بار در استان، انتخابات تشکل‌های کارگری در فضای مجازی با همکاری یکی از واحدهای تولیدی شهرستان بافق به اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا برگزاری انتخابات به صورت حضوری میسر نبود افزود: این واحد تولیدی که یکی از شرکت‌های بزرگ شهرستان بافق به حساب می‌آید با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، امکان برگزاری انتخابات سالم و پرشور را در بین کارگران خود به وجود آورد.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: یکی از مزایای برگزاری مجازی انتخابات تشکل‌های کارگری در واحدهای تولیدی صرفه جویی در کاهش هزینه و زمان است.

وی ادامه داد: در این انتخابات امکان حضور تمامی کارگران فراهم است و امکان مشارکت همه کارگران واحد تولیدی برای تشکیل تشکل کارگری قوی فراهم آمده است.

تشکری با بیان اینکه کارگران در هر لحظه و در هر مکان می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند افزود: با این شیوه علاوه بر پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در واحدهای تولیدی، کوچکترین خللی در روند تولید نیز به وجود نمی‌آید و کارگرانی که در مرخصی و یا به هر دلیلی در شرکت حضور ندارند می‌توانستند از حق انتخاب خود استفاده کنند.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: در پایان سال ۹۲ استان یزد دارای ۱۸۴ تشکل کارگری و کارفرمایی بود که این تعداد در پایان سال ۹۹ به ۲۸۲ مورد رسید که در این حوزه شاهد رشد ۵۸ درصدی بوده ایم.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتخابات تشکل‌های کارگری استان یزد، مجازی برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..