تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقات پاورلیفتینگ باشگاه‌های جهان در ارومیه آغاز شد

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، اولین دوره مسابقات پاورلیفتینگ باشگاه‌های جهان با حضور رییس فدراسیون جهانی از صبح امروز، چهارشنبه در سالن غدیر ارومیه آغاز شد.

در این رقابت‌ها، تیم‌هایی از کشورهای اوکراین، مغولستان، ترکیه، عراق، سوریه و سه تیم "ملی حفاری"، نیروی زمینی و ۱۲ هزار شهید آذربایجان‌غربی در این رقابت‌ها حضور دارند که در حضور "گاستون پاراژ" رییس فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ و "فرشید سلطانی" رییس انجمن پاورلیفتینگ ایران و فدراسیون آسیا و نمایندگانی از فدراسیون پرورش اندام کشورمان به رقابت خواهندپرداخت. ضمن اینکه روسای پاورلیفتینگ کشور سوریه نیز به عنوان میهمان ویژه حضور دارند.

مسابقات صبح امروز در وزن‌های منهای ۵۹ کیلوگرم با حضور ۶ ورزشکار از ایران، عراق و ترکیه و منهای ۶۶ کیلوگرم با حضور هفت ورزشکار از ایران، عراق، سوریه و اوکراین در حال برگزاری است و عصر امروز نیز با برگزاری مسابقات وزن ۷۴ و ۸۳ و مراسم افتتاحیه پیگیری خواهدشد.

این مسابقات فردا با برگزاری رقابت وزن‌های ۹۳ و ۱۰۵ کیلوگرم در صبح و دو وزن ۱۲۰ و مثبت ۱۲۰ به پایان خواهدرسید.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقات پاورلیفتینگ باشگاه‌های جهان در ارومیه آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..