تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شایعه: نسل بعدی آیپد ایر با دوربین دوگانه عرضه خواهد شد

به گزارش اپل‌اینسایدر و با استناد به اطلاعات به‌دست‌آمده از مک اُتاکارا، اپل در حال توسعه نسل بعدی تبلت‌هایش نظیر آیپد ایر ۵، آیپد مینی ۶ و نسل نهم آیپد استاندارد است. ادعا می‌شود آیپد ایر بعدی احتمالا دارای نمایشگر ۱۰٫۹ اینچی از نوع لیکوید رتینا خواهد بود که مانند نسل گذشته، حسگر تاچ آی‌دی با دکمه پاور در فریم فوقانی دستگاه ادغام شده است. ظاهراً تنها تغییر ظاهری این دستگاه به ماژول دوربین آن بازمی‌گردد و احتمالا شاهد یک آرایه لنز دوگانه برای دوربین اولتراواید خواهیم بود.

در این گزارش آمده است که استفاده از حسگر لایدار در پنجمین نسل آیپد ایر محتمل است؛ اما صحت‌وسقم این ادعا را نمی‌توان تأیید یا رد کرد. از دیگر ویژگی‌های آیپد مذکور می‌توان به بلندگوی صوتی چهارطرفه، پشتیبانی از نسل پنجم ارتباطات موبایل (5G) مبتنی بر فرکانس mmWave و تراشه A15 Bionic اشاره کرد. مک اُتاکارا ادعا می‌کند ششمین نسل آیپد مینی از لحاظ طراحی تقریبا مشابه نسخه کنونی خواهد بود؛ بدین معنی که احتمالا شاهد نمایشگر با حاشیه اندک مشابه آیپد پرو نخواهیم بود که در حقیقت، با شایعات کنونی مبنی بر داشتن نمایشگر ۸٫۳ اینچی و فاقد دکمه هوم در تضاد است.

مقاله‌ی مرتبط:

رسانه‌ی ژاپنی مذکور پیش‌بینی می‌کند که نسل نهم آیپد استاندارد تفاوت خاصی با مدل کنونی نخواهد داشت و بر اساس شاسی آیپد ایر ۳ ساخته نخواهد شد. گفته می‌شود هر دو محصول برای تأمین قدرت پردازشی از تراشه A14 بهره خواهند گرفت که درواقع استفاده از این تراشه در آیپد استاندارد کمی دور از انتظار است؛ زیرا گزارش‌های قبلی حاکی از آن بودند که تبلت مقرون‌به‌صرفه اپل به تراشه A13 مجهز خواهد شد.

وب‌سایت یادشده سوابق ضدونقیضی در افشای محصولات اپل دارد و اخیرا شاهد گزارش‌های اشتباهی از آن بوده‌ایم؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود تا انتشار اخبار بیشتر از منابع موثق، این گزارش را به‌عنوان شایعه در نظر بگیرید.

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با آیپد به این صفحه مراجعه کنید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شایعه: نسل بعدی آیپد ایر با دوربین دوگانه عرضه خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..