تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانواده شهدای سلامت نیازمند توجه بیشتری هستند

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی گفت: کادر درمان مستقر در خراسان رضوی به حق وظیفه خود را در جهت حفظ جان مردم به خوبی انجام داده اند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ محسن ذاکریان در حاشیه گردهمایی خانواده شهدای سلامت استان، در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: شناخت اخلاقیات و روحیات شهدا برای جوانان جامعه امری ضروری است.

وی با اشاره به گردهمایی خانواده شهدای سلامت استان گفت: به منظور تکریم خانواده شهدا و مرور فضائل اخلاقی اقدام به برگزاری این گردهمایی کردیم .

ذاکریان با بیان اینکه گردهمایی خانواده شهیدان سلامت استان میهمان ویژه ای داشت افزود: فرماندهی محترم سپاه امام رضا(ع) امروز با حضور در این گردهمایی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت با خانواده این شهدا به گفتگو پرداخت.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی ادامه داد: دغدغه هایی همچون احراز شهادت، اشتغال، نبود نان آور خانه از جمله دغدغه هایی بود که از سوی خانوده این شهدا به حضور فرماندهی محترم سپاه امام رضا(ع) یادآور می شد.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این بیان سخنان و دغدغه ها فرماندهی سپاه امام رضا(ع) قول پیگیری و طرح موضوع با مسئولین مربوطه را در این بخش به خانواده شهدای سلامت داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانواده شهدای سلامت نیازمند توجه بیشتری هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..