تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری جشن‌ «ولایت علوی، اکمال دین نبوی» در بقاع متبرکه دورود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دورود از برگزاری جشن‌ «ولایت علوی، اکمال دین نبوی» همزمان با عید غدیر خم در سه بقعه متبرکه روستایی این شهرستان خبر داد.

برگزاری جشن‌های «ولایت علوی اکمال دین نبوی» در 3 بقعه روستایی الیگودرزحجت‌الاسلام علی ارکبان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دورود در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از برگزاری مراسم جشن غدیر در سه امامزاده مسیر گردشگری این شهرستان خبر داد و گفت: در روز عید سعید غدیر خم در امامزاده زیدبن علی(ع) روستای پیرآباد، ابوعلی روستای درب‌آستانه و عبدالله روستای عمارت که در مسیر گردشگری قرار دارند، جشن‌های «ولایت علوی، اکمال دین نبوی» برگزار می‌‏شود.

وی افزود: در این مراسم معنوی كه روز پنج‎‎شنبه، هفتم مردادماه با حضور روحانیون و فعالان فرهنگی برگزار می‌شود با برنامه‌هایی از جمله مولودخوانی، سخنرانی و همچنین غرفه‌های مشاوره حقوقی و خانوادگی، پاسخگویی به مسائل شرعی، کودک و ایستگاه صلواتی همراه است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دورود با بیان اینکه بقاع متبرکه موجود در شهرستان ازنا جزء جاذبه‌های زيارتی و گردشگری هستند كه با مهيا كردن زيرساخت‌های لازم می‎توان شاهد برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی در اين بقاع بود، اضافه کرد: در این راستا ايجاد زيرساخت‌ها در بقاع متبرکه، جذب گردشگران و برگزاری برنامه‌های مذهبی و فرهنگی از اولويت‌های اوقاف در شهرستان دورود است.

حجت‌الاسلام ارکبان در بخشی از سخنانش به برگزاری مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف اشاره کرد و گفت: مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف دورود نیز طی هفته جاری به‌صورت مشترک در بروجرد برگزار و منتخبان در هر رشته و بخش برای راهیابی به مرحله استانی مشخص شدند.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری جشن‌ «ولایت علوی، اکمال دین نبوی» در بقاع متبرکه دورود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..