تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع ۳۰۰ هزار بسته متبرک رضوی بین زائران رضوی

همزمان با عید غدیر؛

معاون خدمات زائران حرم مطهر رضوی گفت: به مناسبت عید بزرگ غدیر ۳۰۰ هزار بسته متبرک رضوی برای پذیرایی از ارادتمندان امام هشتم(ع) توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، امین بهنام گفت: همچنین به مناسبت عید غدیر ۲۰ هزار وعده غذایی درتوزیع ۳۰۰ هزار بسته متبرک رضوی بین زائران رضوی مهمانسرای حضرت رضا (ع) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی طبخ می‌شود و به صورت بیرون‌بر بین زائران توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین صد هزار بستنی، صد هزار بسته شربت، حدود ۵۰ هزار بسته شیرینی و ۳۰ هزار بسته متبرک دیگر نیز برای میزبانی از زئران و مجاورانی که برای شرکت در جشن‌های عید غدیر و عرض تبریک به پیشگاه امام هشتم به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند، تدارک دیده شده که با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی توزیع می‌شود.

معاون خدمات زائران حرم مطهر رضوی بیان کرد: طرح توزیع بسته‌های متبرک رضوی ویژه دهه ولایت و امامت بین ارادتمندان حضرت رضا (ع) از عید قربان در بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) آغاز شده و تا روز عید بزرگ غدیر ادامه دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع ۳۰۰ هزار بسته متبرک رضوی بین زائران رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..