تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراض ایران به داوری مسابقه شمشیربازی سابر با ایتالیا

 تیم ملی شمشیربازی ایران اولین دیدار مسابقات تیمی بازی‌های المپیک 2020 توکیو مقابل تیم ایتالیا ، با وجود شایستگی در دیداری نزدیک و  نفسگیر با نتیجه 45 بر 44 نتیجه را واگذار کرد و شانس حضور در مراحل بعد و ایستادن روی سکو را از دست داد.

بعد از اتمام این مسابقه صالحی امیری با حضور در رختکن مسابقات شمشیربازی به پیمان فخری و شاگردانش خسته نباشید گفت.

وی خطاب به پیمان فخری گفت : همه حاضران در سالن شاهد بودند که قهرمانان بسیار برتر بودند و با وجود این برتری و شایستگی داور نگذاشت که به حق‌شان برسند.

صالحی امیری خاطر نشان کرد: فخری و شاگردانش سال‌هاست برای رسیدن به سکوی المپیک 2020 توکیو تمرین کردند و ممارست کردند اما متاسفانه داور تمام رویاهای این تیم موفق را به باد داد.

وی در پایان گفت: امروز مراتب اعتراض خود را به صورت مکتوب به کمیته بین المللی المپیک و فدراسیون جهانی اعلام خواهیم کرد، چرا که سایر داوران حاضر در سالن هم اذعان داشتند که ناداوری مسلم در این دیدار صورت گرفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراض ایران به داوری مسابقه شمشیربازی سابر با ایتالیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..