تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکسیناسیون خبرنگاران از ۹ مرداد در خراسان رضوی آغاز می‌شود

رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: واکسیناسیون خبرنگاران این استان با توجه به اولویتها از نهم مرداد ماه در مشهد آغاز خواهد شد.

به گزارش قدس آنلاین، عباس محمدیان افزود: خبرنگارانی که به بیماری خاص مبتلا هستند در اولویت واکسیناسیون قرار دارند.

وی ادامه داد: با توجه به این که خبرنگاران در خط مقدم جبهه رسانه مشغول به فعالیت هستند و در راستای حفظ سلامت این عزیزان، سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد شرایط برای واکسینه شدن این قشر را فراهم کرده است.

رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان مرداد ماه واکسیناسیون خبرنگاران استان به پایان برسد.

۲ هزار و ۱۰۰ خبرنگار، عکاس، فیلمبردار، مستندساز و فعال رسانه‌ای در خراسان رضوی فعالیت می‌کنند که هزار و ۳۲۰ نفر از این تعداد عضو سازمان بسیج رسانه این استان هستند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکسیناسیون خبرنگاران از ۹ مرداد در خراسان رضوی آغاز می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..