تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تهیه و تکمیل اطلس آموزشی جامع منطقۀ گندمان

اطلس آموزشی جامع منطقۀ گندمان به عنوان نقشه راهی برای پیشبرد اهداف آموزشی تهیه و تکمیل شده است

تهیه و تکمیل اطلس آموزشی جامع منطقۀ گندمانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، جذب حداکثری دانش‌آموزان لازم‌التعلیم و تلاش برای بازگرداندن دانش‌آموزان جامانده از آموزش از جمله برنامه‌های آموزش‌و‌پرورش منطقه گندمان برای سال تحصیلی آینده است.


رئیس اداره آموزش‌و‌پرورش منطقه گندمان گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف نظام جمهوری اسلامی در حوزۀ عدالت‌محوری این است که زمینۀ ریشه‌کن‌کردن بی‌سوادی و گسترش علم و دانش را در اقصی‌نقاط ایران فراهم کند.


مرتضی مالکی افزود: مجموعه آموزش‌و‌پرورش منطقه گندمان با توجه به شرایط پیش‌آمده در اثر شیوع ویروس کرونا برای برقراری عدالت آموزشی اقدام به تهیه و توزیع تبلت و تلفن همراه هوشمند برای دانش‌آموز کم برخوردار کرد.


وی گفت: البته نداشتن گوشی تنها مشکل سخت‌افزاری زیست‌بوم جدید نیست بلکه مهم‌ترین مشکل ما در منطقه دسترسی نداشتن به اینترنت در روستا‌ها بود که از طریق نهاد‌های مسئول برای آماده‌سازی زیرساخت اینترنت پیگیری کردیم و همچنین با همکاری معلمان و کادر اجرایی مدارس با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای روستا‌هایی که زیرساخت اینترنت مناسب ندارند، کلاس‌ها را به صورت حضوری و یا تلفیقی تشکیل دادیم.


وی گفت: توجه ویژه به مناطق محروم و نیمه‌برخوردار در امر آموزش و هم‌چنین توسعه‌ی زیرساخت‌ها و تکنولوژی‌های جدید در این مناطق از ضروریات دستیابی به عدالت آموزشی است.


مالکی با ارزیابی وضعیت آموزش مجازی در منطقه گندمان پایین بودن سطح سواد رسانه‌ای جامعه را مهم‌ترین معضل آموزش مجازی برشمرد و گفت: در همین راستا سعی کردیم فرهنگ آموزش غیرحضوری و مجازی را در میان دانش‌آموزان و خانواده‌ها ترویج دهیم.


مرتضی مالکی در رابطه با برنامه‌ریزی‌های مجموعه آموزش پرورش برای ارتقای سطح کیفیت آموزشی در سال تحصیلی آینده گفت: اطلس آموزشی جامع منطقۀ گندمان که نقشه راهی جهت پیشبرد اهداف آموزشی است تهیه و تکمیل شده است و بر این اساس پیگیر برنامه‌ریزی مناسب تحصیلی و تربیتی برمبنای این اطلس و فراهم کردن فرصت‌های متنوع یادگیری برای دانش‌آموزان هستیم.


وی همچنین پیگیری جذب حداکثری دانش‌آموزان لازم‌التعلیم و تلاش برای بازگرداندن دانش‌آموزان جدامانده از آموزش را از جمله برنامه‌های آموزش‌و‌پرورش منطقه گندمان برای سال تحصیلی آینده برشمرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تهیه و تکمیل اطلس آموزشی جامع منطقۀ گندمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..