تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت درجشنواره «کارآفرینان برتر» تا ۱۰ مرداد

کارآفرینان چهارمحال وبختیاری تا دهم مرداد فرصت دارند درچهاردهمین جشنواره انتخاب «کارآفرینان برتر» شرکت کنند.

شرکت درجشنواره «کارآفرینان برتر» تا ۱۰ مردادبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان گفت: این جشنواره با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی و همچنین شناسایی کارآفرینان موفق و معرفی آن‌ها به جامعه به عنوان الگو است که فرایند آن ازاول تیرشروع و تا ۱۰مرداد ادامه خواهد داشت.
سیدحفیظ الله فاضلی افزود: توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، شناسایی و انتخاب کارآفرینان برتر و معرفی آنان به عنوان الگو به جامعه بویژه جوانان، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی، ایجاد نشاط و رقابت در فضا‌های کار و کسب، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی، حمایت معنوی از کارآفرینان و تقویت نقش کارآفرینان در نظام تصمیم سازی از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی گفت: تفاوت مهم این دوره از جشنواره با سایر دوره‌ها بخش گردشگری و صنایع دستی است که به عنوان یکی از بخش‌های تخصصی جشنواره در کنار بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات اضافه و از همکاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این دوره استفاده شده است.

فاضلی افزود: فرایند ثبت‌نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر از اول تیر تا ۱۰ مرداد است و متقاضیان می‌توانند برای نام نویسی به سامانه جشنواره کارآفرینان برتر به آدرس karafarinanebartar.ir یا karafarinanebartar.mcls.gov.ir مراجعه کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت درجشنواره «کارآفرینان برتر» تا ۱۰ مرداد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..