تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش سوزی بخش هایی از یونان را تهدید می کند

سرعت آتش در یونان؛

صبح روز سه شنبه آتش سوزی در کوه پانتلی در حومه شمالی آتن، که بر اثر وزش باد‌های شدید شدت گرفته بود، منازل مسکونی را تهدید می‌کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیمابه نقل از رویترز؛ آتش نشان‌ها و مقامات محلی یونان اعلام کردند صبح روز سه شنبه آتش سوزی در کوه پانتلی در حومه شمالی آتن، پایتخت یونان که بر اثر وزش باد‌های شدید شدت گرفته بود، منازل مسکونی را تهدید می‌کرد.
یانیس کالافاتلیس، شهردار دیونیسوس، یکی از محله‌هایی که آتش سوزی به آن گسترش یافته است، به رادیو اسکای گفت ”آتش غیر قابل کنترل شده است“.


تلویزیون دولتی‌ای آر تی نیز برنامه‌های خود را قطع و گزارش مستقیمی از مناطقی که در دامنه کوه پانتلی تحت تاثیر آتش سوزی قرار گرفتند، پخش کرد. این مناطق به طور مرتب در تابستان با آتش سوزی جنگل مواجه می‌شوند.
سازمان آتش نشانی با تاکید این مطلب که وزش باد با سرعت ۳۸ کیلومتر در ساعت عملیات را پیچیده کرده است، اعلام کرد در مجموع ۷۴ آتش نشان که پنج بالگرد و پنج هواپیمای آب پاش به آن‌ها کمک می‌کردند، برای خاموش کردن آتش بسیج شده اند.
دیمیتری کهایا، شهردار پانتلی به رادیو اسکای گفت جبهه آتش سوزی به ”چندین کیلومتر“ گسترش یافته است.
در حال حاضر هیچ دستور تخلیه‌ای داده نشده است، اما مقامات پیام‌های هشداری به تلفن‌های همراه ارسال کرده و به ساکنان منطقه هشدار داده و از آن‌ها خواسته اند ”برای پیروی از دستورالعمل‌ها آماده باشند“. به گفته رسانه‌های محلی، برخی ساکنان پیشتر خانه‌های خود را ترک کرده اند.
جنگل‌های یونان که بر اثر گرم شدن آب و هوا خشک شده اند، هر سال دچار آتش سوزی می‌شوند و وزش باد‌های شدید نیز آن را تشدید می‌کند.
۱۰۲ نفر در ژوئیه ۲۰۱۸ در شهر ساحلی ماتی در نزدیکی آتن بر اثر آتش سوزی جان باختند که بدترین آمار مرگ و میر بر اثر آتش سوزی در این کشور بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش سوزی بخش هایی از یونان را تهدید می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..