تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش روز افزون موارد ابتلا به کرونا در شهرقدس/ رشد 14درصدی موارد فوتی

مدیر شبکه بهداشت شهرستان قدس، پس از سالها دیده نشدن در انظار رسانه ها، در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان حاضر شد و گفت: شهر در وضعیت قرمز قرار دارد و فوتی ها نیز نسبت به 10روز گذشته سیر صعودی داشته است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از غرب استان تهران: با شیوع موج پنجم کرونا در کشور، شهرستان‌های غرب استان تهران در نبود مدیریت درست و نظارت‌های دقیق، بیشترین آمار را از لحاظ مرگ و میر، در مقایسه با دیگر شهرستان‌های این استان ثبت کرد.

شهرستان رباط کریم، در هفته‌ای که گذشت، شاهد افزایش ۲۶ درصدی موارد بستری‌ها بود و بنابر اظهارات فرماندار این شهرستان، در کمتر از ۶ روز ۱۳ نفر فوت، ۱۳۳ نفر بستری و بیش از ۶۸۲ نفر تست کوویدشان مثب شده است.

حالا پس از رباط کریم، شهرقدس نیز در موقعیت هشدار قرار گرفته و به گفته مدیر شبکه بهداشت شهرستان قدس، با وجود واکسینه شدن بیش از ۲۰ هزار نفر همچنان این شهر در وضعیت قرار دارد و فوتی‌های ناشی از کرونا روز به روز بیشتر می‌شوند.

حسین میر شریفی که باشیوع ویروس کرونا بیش از دوسال است در رسانه‌ای مصاحبه و یا اظهار نظر نکرده و در طی این مدت نیز، اخبار مربوطه را توسط مدیر روابط عمومی خود به فرمانداری می‌رساند، بلاخره روز گذشته در جلسه اجباری ستاد مقابله با کرونای شهرستان قدس حاضر شد و گزارشی از آخرین روند واکسیناسیون و وضعیت پیچیده این شهرستان ارائه داد.

او در این‌جلسه گفت: تا کنون بیش از ۱۶ هزار نفر دُز اول و ۶ هزار نفر هم دُز دوم واکسن کرونا را در یافت کردند.

در حالی که موارد روزانه مرگ ناشی از کرونا در شهرقدس استان تهران، نسبت به ده روز گذشته ۱۴ درصد رشد داشته، این مقام پزشکی در شهرستان مدعی شد، به زودی ۷۰ درصد جمعیت شهرستان واکسینه می‌شوند.

میرشریفی همچنین در این نشست، از بستری ۶۵ درصدی بستری‌های کوویدی خبر داد و تصریح کرد؛ با افزایش ۱۹ درصدی تست PCR، شهرستان قدس وضعیت قرمز به خود گرفته و از این رو درصد فوتی‌ها هم سیر صعودی به خود گرفته است.

پس از این آمارها، اعضای حاضر در جلسه تصمیم گرفتند برای جلوگیری از ادامه این وضعیت، طرح کنترل و نظارت‌های بهداشتی برخی اصناف و امکان ورزشی، که غیر قانونی فعالیت می‌کنند را تشدید کنند.

انتهای پیام//




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش روز افزون موارد ابتلا به کرونا در شهرقدس/ رشد 14درصدی موارد فوتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..