تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار سه‌جانبه روسای مجلس آذربایجان، ترکیه و پاکستان

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، غفاراوا برگزاری نخستین دیدار سه جانبه روسای مجلس جمهوری آذربایجان، ترکیه و پاکستان را برای تقویت روابط راهبردی سه کشور مهم خواند.

رییس مجلس جمهوری آذربایجان با اشاره به بروز استاندارد‌های دوگانه در روابط بین المللی گفت: استاندارد‌های دوگانه ایجاب می‌کند تا سه کشور برادر همکاری‌های تنگاتنگی داشته باشند.

وی ابراز اطمینان کرد، همکاری‌های بین پارلمانی جمهوری آذربایجان، ترکیه و پاکستان به روابط مردمی سه کشور تحرک خواهد بخشید.

رییس مجلس ترکیه نیز با اشاره به اهمیت تقویت روابط بین پارلمانی ترکیه، جمهوری آذربایجان و پاکستان، اظهار داشت: ظرفیت‌های مناسب برای همکاری‌های سه کشور در حوزه‌های نظامی، حمل و نقل، بازرگانی، انرژی و آموزش وجود دارد.

شنتوپ در بخشی از سخنان خود افزود: بدون برطرف کردن تهدیدات موجود برای کشور‌های ما و منطقه، فرایند توسعه امکان پذیر نمی‌باشد.

رییس مجلس پاکستان نیز با اشاره به اهمیت همکاری‌های منطقه‌ای برای توسعه اقتصادی، گفت: مجالس کشور‌های ما باید در راستای ایجاد شرایط لازم برای تعمیق روابط بازرگانی تلاش کنند.

قیصر با اشاره به این که سه کشور پاکستان، جمهوری آذربایجان و ترکیه از ظرفیت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف برخوردار هستد، بر ضرورت استفاده مشترک از این ظرفیت‌ها تاکید کرد.

در پایان این دیدار بیانیه سه جانبه روسای مجلس جمهوری آذربایجان، ترکیه و پاکستان صادر و قرار شد دیدار سه جانبه آتی در سال ۲۰۲۲ میلادی در پاکستان برگزار شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار سه‌جانبه روسای مجلس آذربایجان، ترکیه و پاکستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..