تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قتل شوهر به خاطر درخواست طلاق + عکس

پلیس آمریکا زنی 35 ساله را به جرم قتل شوهرش دستگیر کرد . این زن محکوم شده که همسرش را به خاطر درخواست طلاق زیر گرفته تا بمیرد !

به گزارش گروه ترجمه رکنا،  متهم پس از دیدن درخواست طلاق همسرش با او درگیر شده و در پی درگیری سوار بر خودرو شخصی اش شوهر خود را زیر گرفته تا بمیرد.

قتل شوهر به خاطر طلاق

در جریان دستگیری این زن و تحقیقات پلیس مشخص شد که قربانی مردی مهربان بوده که هیچ آزاری برای خانواده اش نداشته اما از این رو به خاطر درگیری با همسرش تصمیم به طلاق گرفته و قبل از مرگ نیز با یکدیگر درگیر شده و ضرب شتم بینشان صورت گرفته است که در نهایت به قتل ختم شده است.

در حال حاضر متهم در زندان است تا به زودی مجازاتی برایش در نظر گرفته شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قتل شوهر به خاطر درخواست طلاق + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..