تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش نیمار به حل اختلاف با بارسلونا

به گزارش روزنو و به نقل از اسپورت، باشگاه بارسلونا اعلام کرد که ماجرای اختلاف آن‌ها با نیمار به صورت دوستانه حل شد و نیازی به دادگاه و طرح شکایت نیست.

نیمار به این بیانیه باشگاه بارسلونا واکنش نشان داد و گفت: باید تاکید کنم که اختلاف من و باشگاه بارسلونا حل شد و دیگر نیاز به پیگیری قانونی در این زمینه نیست.

نیمار در سال ۲۰۱۷ بود که بارسلونا را به مقصد پاری ژرمن ترک کرد.

از آن زمان تاکنون دو طرف اتهاماتی را به هم وارد می‌کنند و هر کدام دیگری را به نقض قرارداد و توافق دو جانبه متهم می‌کنند.

باشگاه بارسلونا روز گذشته در بیانیه‌ای از توافق دوستانه با نیمار خبر داد و اعلام کرد که پرونده اختلاف دو طرف بسته شد و دیگر اختلافی با هم ندارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش نیمار به حل اختلاف با بارسلونا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..