تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت تسریع در تشکیل دولت به منظور جلوگیری از فروپاشی لبنان

رهبران جنبش امل و حزب‌الله لبنان ضمن خطرناک توصیف کردن شرایط کنونی لبنان خواهان تسریع در تشکیل حکومت و رسیدگی به وضعیت مردم با حفظ کرامت آن‌ها شدند.

به گزارش ایکنا به نقل از النشره، رهبران جنبش امل و حزب‌الله لبنان ضمن  تأکید بر وضعیت خطیر لبنان در شرایط کنونی که ناشی از بحران فقدان دولت و دیگر بحران‌های شدیدی که امروز بر دوش شهروندان این کشور سنگینی می‌کند با صدور بیانیه‌ای خواهان تسریع در تشکیل دولت جدید لبنان به ریاست نجیب میقاتی شدند. رهبران این دو گروه تشکیل دولت را گامی ضروری برای جلوگیری از فروپاشی لبنان و آغاز اقدامات ضروری برای حل مشکلات دشوار معیشتی مردم این کشور توصیف کردند.

در این بیانیه همچنین تأکید شده است که دولت جدید باید تمام تلاش خود را برای کمک به مردم لبنان به کار بندد، مردمی که امروز در تأمین نیازهای اساسی خود با دشواری مواجه هستند. رهبران حزب‌الله و جنبش امل مردم را امانتی خوانده‌اند که باید کرامت آن‌ها حفظ شود چرا که آن‌ها بوده‌اند که به جان و مال خود را در راه مقاومت برای وطن داده‌اند.

روز گذشته پس از نزدیک به یک سال بحران تشکیل دولت در لبنان، نجیب میقاتی از سوی رئیس‌جمهور این کشور برای تصدی مقام نخست‌وزیری به پارلمان لبنان معرفی شد و مورد تأیید قرار گرفت. ناظران با توجه به مشکلات و بحران‌های بسیاری که این کشور با آن مواجه است، کار نجیب میقاتی در مقام رئیس دولت لبنان را بسیار دشوار خوانده‌اند.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت تسریع در تشکیل دولت به منظور جلوگیری از فروپاشی لبنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..