تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلیل خاموشی در برخی مناطق کشور: اختلال در تولید ۴ واحد نیروگاهی

سخنگوی صنعت برق دلیل خاموشی در برخی از مناطق کشور را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، مصطفی رجبی مشهدی در گفت و گویی تلویزیونی دلیل خاموشی‌های پراکنده در چند استان کشور را به دلیل اختلال در تولید ۴ واحد نیروگاهی و افزایش شدید مصرف عنوان کرد و گفت: به دلیل افزایش مصرف برق در پیک شبانه، به منظور حفظ پایداری شبکه برق و جلوگیری از خاموشی های گسترده، برق بخشی از مناطق واقع در استان های خراسان، کرمان، آذربایجان و بخش هایی در مناطق مرکزی کشور به صورت دستی و موقت قطع شد.

وی افزود: این خاموشی های در مجموع حدود ۴۰۰ مگاوات است و امیدواریم تا ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه و کاهش میزان مصرف، برطرف شود.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران  با پوزش از هموطنانی که با این خاموشی ها دچار زحمت شده اند، تاکید کرد: از همه مشترکان در سراسر کشور خواهشمندیم حتی با خاموشی کردن یک لامپ اضافی خود، در پایداری شبکه و جلوگیری از بروز خاموشی‌های بیشتر کمک کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلیل خاموشی در برخی مناطق کشور: اختلال در تولید ۴ واحد نیروگاهی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..