تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرهنگ استفاده بهینه باید در جامعه فرهنگ غالب شود/لزوم راه‌اندازی پلیس انرژی

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

همدان-مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: فرهنگ استفاده بهینه باید در جامعه فرهنگ غالب شود و آموزش‌ها باید جدی گرفته شود تا اصلاح الگوی مصرف اتفاق بیفتد.

فرهنگ استفاده بهینه باید در جامعه فرهنگ غالب شود/لزوم راه‌اندازی پلیس انرژیبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی اصغر عاطف امروز در همایش استانی آب، بهره‌وری و اصلاح الگوی مصرف که به همت بسیج مهندسین سپاه انصارالحسین (ع) و شرکت آب و فاضلاب و شرکت آب منطقه ای استان همدان در سد اکباتان همدان برگزار شد، ضمن عرض گرامیداشت یاد امام خمینی (ره) و شهدا و تبریک دهه امامت و ولایت اظهار داشت: مقام معظم رهبری سال ۱۳۸۸ را اصلاح الگوی مصرف نامگذاری کردند و از آن سال تاکنون در این خصوص مقالات بسیاری نوشته شده و سخنرانی‌های زیادی انجام شده اما می‌بینیم که در سال ۱۴۰۰ هنوز مشکل مصرف را داریم.

وی با بیان اینکه با توجه به آمار، کشور ما جزء رتبه‌های تک رقمی در بحث مصرف است، گفت: اگر کشوری قرار است رو به پیشرفت باشد به یک امنیت پایدار نیازمند است.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تاکید بر اینکه ایجاد امنیت پایدار وظیفه تک تک آحاد جامعه است، تصریح کرد: همه ما موظف هستیم و باید نقش خود را در این امنیت ایفا کنیم.

وی با بیان اینکه امنیت در قرن بیست و یکم امنیت آب و انرژی است، ادامه داد: اگر بتوانیم به درستی اصلاح الگوی مصرف را در بین مردم نهادینه کنیم چالش‌هایی مانند قطعی آب و برق نخواهیم داشت.

عاطف با اشاره به ماموریت بسیج مهندسین گفت: متخصصین جامعه باید با زبان علمی در بطن جامعه آموزش‌های لازم را به مردم بدهند.

وی با بیان اینکه در جاهایی که از آب نادرست استفاده می‌شود، خوب است پلیس انرژی داشته باشیم، عنوان کرد: اگر نحوه استفاده درست از انرژی به صورت یک فرهنگ باشد خود به عنوان پلیس پیشگیری عمل می‌کند.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از شرکت‌کنندگان در همایش خواست برای فرهنگ‌سازی استفاده درست از انرژی آب و برق در مساجد، مجامع و در بین عموم جامعه سخنرانی کنند و عنوان کرد: وظیفه ما بسیجیان است که این فرهنگ‌سازی را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه بیشترین مصرف ما در جایی مانند ادارات، سازمان‌ها و ... است، گفت: با توجه به اینکه خطر قطعی برق و آب بسیار جدی است باید با ورود به این مکان‌ها با همکاری آبفا و هیئت اندیشه‌ورز بسیج مهندسین مکان‌های پر مصرف شناسایی و برای مصرف بهینه راهکارهایی ارائه شود.

عاطف خاطرنشان کرد: فرهنگ استفاده بهینه باید در جامعه فرهنگ غالب شود و آموزش‌ها باید جدی گرفته شود تا اصلاح الگوی مصرف اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرهنگ استفاده بهینه باید در جامعه فرهنگ غالب شود/لزوم راه‌اندازی پلیس انرژی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..