تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رهبر طالبان پاکستان از روابط با طالبان افغانستان گفت

رهبر طالبان پاکستان آنچه جنبش طالبان افغانستان محق کرده را پیروزی مسلمانان خواند و گفت: روابط طالبان پاکستان با آنها مبتنی بر "برادری و همدلی" است.

آفتاب‌‌نیوز :

نور والی محسود، رهبر طالبان پاکستان در گفت‌وگو با شبکه سی ان ان آمریکا هرگونه ارتباط گروه متبوعش با القاعده را تکذیب کرد و گفت: طالبان پاکستان همچنان در کنار طالبان افغانستان می‌جنگند.

او تاکید کرد: جنگ ما تنها در پاکستان است. ما در وضعیت جنگ با نیروهای امنیتی پاکستان هستیم. امیدواریم بر مناطق مرزی قبیله‌ای پاکستان سیطره یابیم و آنها را مستقل سازیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رهبر طالبان پاکستان از روابط با طالبان افغانستان گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..