تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اصفهان/تلف شدن ۱۴ رأس گوسفند عشایر در تصادف با کامیون

۱۴ رأس گوسفند، عصر روز سه‌شنبه در تصادف با یک دستگاه کامیون در شهرستان سمیرم تلف شدند.

ریس جمعیت هلال احمر سمیرم در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه، عصر امروز در تقاطع کمربندی جنوب سمیرم رُخ داد و در جریان آن ۹ رأس بره و میش دیگر نیز مصدوم شدند.

به گفته سیدنورمحمد موسویوی، تحقیقات در باره دلیل وقوع این حادثه توسط پلیس در دست بررسی است.

رییس جمعیت هلال احمر سمیرم از دامداران منطقه خواست تا هر سال دام‌های سبک و سنگین خود را بیمه کنند.

موسوی یادآور شد: ۹۰ راس گوسفند نیز اردیبهشت سال ۹۴ بر اثر برخورد اتوبوس با گله گوسفندان در جاده سمیرم به شهرضا، شده بودند.

وی خاطرنشان کرد: یکسال قبل از آن در همان ایام کوچ بهاره نیز ۸۴ راس گوسفند در جاده سمیرم- یاسوج از یک خانوار عشایری بر اثر برخورد با تریلی تلف شدند.

رییس جمعیت هلال احمر از عشایر و چوپانان هم خواست به علائم هشداردهنده جاده‌ای توجه کنند و حتی‌المقدور گله گوسفندان خود را در جاده و مسیرهای آسفالته حرکت ندهند.

شهرستان سمیرم در جنوب استان اصفهان هر سال در فصل بهار و تابستان پذیرای حدود۳۰ هزار نفر از عشایر کوچرو ایل قشقایی با حدود ۷۵۰ هزار راس دام سبک است.

این شهرستان با ۹۰ هزار جمعیت عشایری و ثابت، در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اصفهان/تلف شدن ۱۴ رأس گوسفند عشایر در تصادف با کامیون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..