تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت قاتل شهرک ولیعصر تهران در خانه خواهرش ! + جزییات قتل

قتل پسر جوان در شهرک ولیعصر رقم خورد. این قتل در نخستین روز تیرماه رخ داد و عامل قتل پس از درگیری مرگبار پا به فرار گذاشت و پلیس روز گذشته عامل قتل را در خانه خواهرش دستگیر کرد. قتل بخاطر اختلاف بر سر یک خودرو بود.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، شامگاه نخستین روز تیرماه امسال بود که ماموران پلیس تهران در جریان درگیری خونین چند جوان در یکی از بوستان های شهرک ولیعصر قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای تحقیق پای در محل گذاشتند.

ماموران با حضور در محل درگیری اطلاع پیدا کردند که 2 برادر با 2 جوان درگیر شده اند که در این درگیری پسر جوان و دوستش زخمی شده و به بیمارستان منتقل شدند و 2 برادر پس از درگیری از صحنه دعوا متواری شده اند.

قتل پسر جوان در شهرک ولیعصر

تلاش پزشکان برای نجات جان مهدی که به بیمارستان منتقل شده بود ادامه داشت اما پسر جوان به خاطر شدت خونریزی روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.

همین کافی بود تا تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای تحقیق وارد عمل شوند و کارآگاهان در گام نخست به محل درگیری مرگبار در شهرک ولیعصر رفته و اطلاع پیدا کردند که 2 برادر با مهدی و دوستش درگیر شدند و یکی از برادرها به نام الیاس عامل این قتل خیابانی است.

ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران وقتی به جلوی در خانه مهدی رفتند مشخص شد الیاس پس ازقتل همراه برادرش پا به فرار گذاشته اند.

عامل قتل شهرک ولیعصر بازداشت شد

تجسس های پلیسی ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که عامل جنایت و برادرش به خانه خواهرشان رفته اند و همین کافی بود تا روز گذشته ماموران موفق به دستگیری الیاس و برادرش شدند.

الیاس که متاهل و صاحب فرزند است پس از دستگیری به قتل اعتراف کرد و گفت: من و مقتول با هم دوست بودیم و هیچ اختلافی نداشتیم تا اینکه یک سال قبل من یک خودرو پژو فروختم اما هنوز خودرو را به صاحبش تحویل نداده بودم ویک روز برادرم خودرو را از من امانت گرفت تا برای خرید به مغازه ای برود.

وی افزود: برادرم سوار بر خودرو بود که مهدی و دوستانش را مقابل یک قالیشویی مشاهده می کند که از یک مرد زورگیری می کنند و در ادامه مهدی و دوستش با دیدن برادرم سوار بر پژو شده و پا به فرار می گذارند که افراد حاضر در قالیشویی و یک خودرو به تعقیب برادرم و مهدی می روند.

عامل جنایت ادامه داد: از برادرم شنیدم که مهدی وقتی مشاهده می کند مردم در تعقیبش هستند اصرار می کند که پشت فرمان بنشیند و این در حالی بود که برادرم به او می گوید که خودرو امانت است اما مهدی حرف را جدی نمی گیرد و پشت فرمان پژو می نشیند و در صحنه فرار با چند خودرو برخورد می کند و موفق به فرار می شود.

علت قتل در شهرک ولیعصر چه بود؟

مرد جوان گفت: مهدی خسارت خودرو پژو را نداد و من مجبور شدم هزینه و خسارت را از جیب بدهم و این در حالی بود که بارها از او خواستم خسارت خودرو را پرداخت کند حتی از او شکایت کردم اما هیچ بار به دادگاه نیامد و بجای اینکه خسارتی که به خودرو زده بود را پرداخت کند مرا تهدید می کرد و دوستانش از برگه های شکایتم برای او عکس می فرستاند و مهدی تصاویر را در فضای مجازی اینستاگرام استوری و زیر آن به من فحاشی می کرد و برای من کری خوانی می کرد.

الیاس گفت: چند روز قبل خودروی یکی از دوستانمان را دزدیده بودند که فهمیدیم معتادان محل آن را سرقت کردند که برادرم با آنها تماس گرفت و دزدان خواستند تا در قبال پس دادن خودرو به آنها پول بدهیم به همین خاطر با آنها در پارک قرار گذاشتیم.

وی افزود: در پارک بودیم که ناگهان مهدی و یکی از دوستانش وارد پارک شدند و مهدی که از قبل برای من کری خوانی کرده بود به سمت من حمله کرد و با چاقو ضرباتی به من زد که در این درگیری چاقو از دستش روی زمین افتاد و من با برداشتن چاقو به او ضرباتی زدم و همراه برادرم پا به فرار گذاشتیم.

مرد جوان ادامه داد: بعد شنیدم که مهدی همان روز در یک مجلس ختم بوده و به دوستانش گفته که قصد کشتن مرا دارد و با این قصد به سراغ من آمده است.

الیاس گفت: من قصد کشتن نداشتم و بعد از یک هفته شنیدم که مهدی در بیمارستان فوت کرده است که بعد از آن همراه برادرم فراری شدیم و در خانه های بستگان بودیم تا اینکه به خانه خواهرم آمدیم و دستگیر شدیم و باور کنید برادرم در این ماجرا نقشی نداشته و بیگناه است و من برای دفاع از خودم دست به چاقو شدم.

بنا بر این گزارش ،بازپرس دشتبان از شعبه اول دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا تحقیقات میدانی برای چگونگی درگیری مرگبار آغاز شود و متهمان در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت قاتل شهرک ولیعصر تهران در خانه خواهرش ! + جزییات قتل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..