تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکل کمبود آب شهرک های صنعتی قم حل شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، محمود سیجانی،رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت قم امروز در شانزدهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به کمبود آب و برق شهرک‌های صنعتی گفت: بخشی از کمبود آب از طریق پساب‌های کارخانه و همچنین از خارج از استان تامین می‌شود.

او افزود: همچنین برای کمبود برق شهرک های صنعتی نیز با جذب سرمایه گذاران می‌توان راه را برای تولید برق از انرژی‌های نو مانند انرژی خورشیدی و زباله فراهم کرد.

سیجانی بررسی راه اندازی کارخانه چادر مشکی با حضور سرمایه گذار را از مصوبات ویژه جلسه امروز اعلام کرد و افزود: زیرساخت‌های مورد نیاز برای این کارخانه تامین شده است که پیش بینی می‌شود تا دو سال آینده بزرگترین واحد تولید پارچه چادر مشکی کشور در قم به ظرفیت سالانه ۱۸ میلیون مترمربع یعنی ۳۰ درصد نیاز کشور راه اندازی شود.

در این جلسه همچنین گزارش کمیته‌های فرعی در ارتباط با ۱۴ واحد صنعتی و ۶ واحد کشاورزی مطرح و درخواست‌های این واحد‌ها مبنی بر تامین نقدینگی و استمهال بدهی‌ها مورد تصویب قرار گرفت.

دریافت ۷۲ میلیارد تومان تسهیلات برای ۷ واحد صنعتی نیمه تمام هم از محل رونق تولید تایید و به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ شد.

استاندار در این جلسه با اشاره به مشکلات شهرک‌های صنعتی برای تامین زیرساخت‌ها گفت: شهرک‌ها باید از ظرفیت سرمایه گذاران استفاده کنند.

سرمست افزود: تقاضای زیادی برای احداث واحد صنعتی وجود دارد، اما متاسفانه ما با کمبود زمین مواجه هستیم که باید با الحاقات جدیدی نفس تازه‌ای به شهرک‌های صنعتی به ویژه شهرک شکوهیه بدهیم.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکل کمبود آب شهرک های صنعتی قم حل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..