تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم والیبال نشسته مس شهر بابک نماینده ایران در باشگاه‌های جهان

رییس انجمن والیبال نشسته گفت: با موافقت فدراسیون و انجمن، تیم باشگاهی مس شهر بابک نماینده ایران در رقابت‌های باشگاه‌های جهان خواهد بود.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان، علی کشفیا اظهار کرد: در سال جاری علاوه بر رقابت‌های پارالمپیک، والیبال نشسته در سه رویداد مهم بین‌المللی دیگر نیز حضور خواهد داشت. بعد از مسابقات توکیو، ملی‌پوشان ما در گروه آقایان و بانوان برای حضوردر مسابقات قهرمانی آسیا آماده خواهند شد و سپس مسابقات باشگاهی بین قاره‌ای را در پیش خواهیم داشت.

وی ادامه داد: رقابت‌های بین قاره‌ای والیبال نشسته اواخر نیمه دوم آذرماه سال جاری به میزبانی کشور مصر برگزار می‌شود و بعد از آن مسابقات جهانی اواخر سال جاری و ابتدای سال ۱۴۰۱ به میزبانی کشور چین برپا خواهد شد که والیبال نشسته ایران در هر سه رویداد شرکت خواهد کرد.

باشگاه مس شهر بابک نماینده ایران در باشگاه‌های جهان در مصر

رییس انجمن والیبال نشسته افزود: با باشگاه‌های کشور مکاتبات لازم را انجام دادیم که در نهایت با موافقت انجمن و فدراسیون مقرر شد باشگاه مس شهر بابک کرمان به عنوان نماینده ایران در رقابت باشگاه‌های جهان حضور پیدا کند. امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد تا بتوانیم برای والیبال نشسته ایران مثمر ثمر باشیم و برای تیم ملی پشتوانه سازی خوبی انجام دهیم.

او عنوان کرد: باتوجه به شیوع کرونا مانند گذشته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اردوها را برگزار و در رویدادهای مختلف حاضر خواهیم شد. هم‌چنین برای برگزاری رقابت‌های کشوری نیز تمام دستورالعمل‌ها را رعایت خواهیم کرد تا مانند سال قبل با مشکلی مواجه نشویم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم والیبال نشسته مس شهر بابک نماینده ایران در باشگاه‌های جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..