تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سایت راداری سوباشی نماد استقامت و حماسه سازی های پدافند هوایی در دفاع مقدس است

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی:

سرهنگ کریمی گفت: سایت راداری سوباشی نماد استقامت و حماسه سازی های پدافند هوایی در دفاع مقدس است چراکه علیرغم تلاش شمنان برای حمله به این مرکز در برابر حمله های ناجوانمردانه همچون دژمستحکمی ایستادگی کرد.

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی ظهر امروز(سه شنبه) در آیین گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد و گرامیداشت شهدای والامقام سایت سوباشی اظهار کرد: تاریخ هشت ساله دفاع مقدس پر از حماسه سازی ها و افتخارآفرینی های رزمندگان اسلام است که نقش همه اقشار جامعه در پیروزی های دفاع مقدس قابل تامل و بررسی است.

وی افزود: سایت سوباشی یکی از راهبردی ترین و مهمترین سایت های کشور در زنجیره پدافند هوایی است که در طول انقلاب اسلامی و خصوصا دفاع مقدس نقش مهمی در تامین امنیت کشور ایفا کرده است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: سایت راداری سوباشی نماد استقامت و حماسه سازی های پدافند هوایی در دفاع مقدس است چراکه علیرغم تلاش شمنان برای حمله به این مرکز در برابر حمله های ناجوانمردانه همچون دژمستحکمی ایستادگی کرد.

وی بیان کرد: خوشبختانه امروز به برکت تفکر انقلاب اسلامی رزمندگان پدافند هوایی با روحیه و فرهنگ شهادت به خوبی آشنا هستند و ولایتمداری و شهادت طلبی مهمترین عامل موفقیت پدافند هوایی در طی این سال ها بوده است.

کریمی گفت: حماسه آفرینی های رزمندگان پدافند هوایی در سایت سوباشی همواره موجب شکست راهبردهای دشمن و ترس آنها برای اقدام علیه کشور بوده و در مقطع دفاع مقدس دشمنان را از دستیابی به اهداف خود ناتوان گذاشت.

وی ادامه داد: استان مرکزی افتخار یک شهید از تعداد ۱۹ شهید والامقام سایت سوباشی را دارد که شهید رجبعلی جودکی از شهدای شاخص اراکی است که در روز تولد خود و پنجم مرداد ماه در سایت سوباشی به درجه رفیع شهادت نائل می شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی خاطر نشان کرد: شهید رجبعلي جودكي، شهید اسدالله زماني، شهید مهدي عسكري، شهید نظام علي ملكي،شهید فرهاد دستنبو، شهید پرويز منصورعلي، شهید  اكبر كوهي وراميني، شهید پرويز نادري، شهید  رضا اقبالپور، شهید علي حسين زارعي، شهید  عليرضا بهرامي روشن، شهید علي نقي فخرالدين، شهید حسنعلي مهدي برازنده، شهید حسن يوسفي صفت، شهید  محمدعلي جوينده مهر، شهید حسن مسعودي خرم، شهید محمدرضا مومني، شهید طهماسب جامه شوراني و شهید خسرو پناهي از ۱۹ شهید والامقام سایت سوباشی هستند که امروز یاد و خاطر آنها را گرامی می داریم و وظیفه داریم بخشی از رشادت های این عزیزان را برای نسل جوان تبیین کنیم.

در پایان این برنامه مزار مطهر شهید رجبعلي جودكي واقع در گلزار مطهر شهر اراک گلباران و از خانواده معظم این شهید نیز تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سایت راداری سوباشی نماد استقامت و حماسه سازی های پدافند هوایی در دفاع مقدس است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..