تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توجه ویژه به سرطان اطفال در نخستین مرکز یون‌درمانی کشور

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ « ایرج حریرچی» در حاشیه آزمایش بخشی از تجهیزات مهم مرکز ملی یون درمانی در استان البرز گفت: در چند سال اخیر مراکز رادیوتراپی و پرتودرمانی در کشور گسترش قابل توجهی داشته است.

حریرچی افزود: با توجه به عوارضی که ممکن است پرتودرمانی داشته باشد این مرکز یون درمانی به عنوان هفتمین مرکز در دنیا با امکانات پیشرفته خصوصاً برای سرطان‌های اطفال در حال راه اندازی است.

وی ضمن تشکر از سازمان انرژی اتمی در ایجاد مرکز ملی یون درمانی، گفت:  این بیمارستان می‌تواند مورد الگوبرداری توسط سایر کشورهای منطقه قرار بگیرد.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توجه ویژه به سرطان اطفال در نخستین مرکز یون‌درمانی کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..