تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عاشقانه جدید مهدی قائدی و همسرش در ویلای لاکچری + عکس

روزنو، مهدی قائدی متولد ۱۴ آذر ۱۳۷۷ است . مهدی قائدی بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست بازیکن میانی برای باشگاه فوتبال استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس بازی می کند.مهدی قائدی با 166 سانتی متر قد از 10 سالگی فوتبال را شروع کرد . مهدی قائدی حالا در پست وینگر و مهاجم بازی می کند که با القاب باشو و نیما ایرانی معروف است . مهدی قائدی یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خود دارد که به صورت جدی سال 1387 وقتی 10 ساله بود از پایه های تیم فوتبال ایرانشهر بوشهر به میدان رفت.
 مهدی قائدی و همسرش در ویلای لاکچری + عکس
مهدی قائدی بازیکن تیم استقلال تصویری از خود در کنار همسرش ستاره معصومی منتشر کرد و نوشت :
من هیچی نمی خوام اگه تو رو نداشته باشم ...
این تصویر در یک ویلای لاکچری گرفته شده است که خانوادگی به آنجا رفته بودند چرا که در تصویری دیگر برادر خانم مهدی قائدی یعنی برادر ستاره معصومی هم حضور دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عاشقانه جدید مهدی قائدی و همسرش در ویلای لاکچری + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..