تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چربی سوزی شکم و پهلو با یک معجون تابستانی!!

امروزه یکی از دغدغه های افراد آب کردن چربی اضافه دور شکم و پهلو می باشد. چرا که کاهش چربی های اضافی در این ناحیه به سختی صورت می گیرد. مصرف خیار با خواص فراوانی که دارد به شما در کم کردن چربی های شکمی کمک فراوانی می کند

چگونه چربی شکم را آب کنیم؟

 چربی شکمی از سخت‌ترین چربی‌هاست که برای آب کردنش باید کارهای سنگینی انجام دهید. مردم به چربی شکم توجه زیادی دارند زیرا می‌دانند که این مشکل می‌تواند به بیماری‌های قلبی عروقی، فشارخون بالا، دیابت و حتی سرطان منجر شود. برای خلاص شدن از چاقی شکمی، شما باید در تمرین‌های سخت ورزشی به صورت منظم شرکت کنید و از مواد غذای کم کالری و کم چربی مانند خیار بیشتر استفاده کنید. خیار با داشتن 95٪ آب و فیبر، می‌تواند به آزادسازی سموم از بدن و افزایش سوخت و ساز آن کمک کند.

بیشتر بدانید : چربی سوزی شکم و پهلو با چند تمرین تنفسی در یوگا

در ادامه عوامل دیگری که باعث می‌شود خیار به کاهش چربی شکم کمک کند را ذکر کرده‌ایم:

کاهش کلسترول و قند خون با خوردن خیار

خیار به تنظیم سطح کلسترول در بدن کمک می‌کند و محتوای اتانول موجود در آن باعث کاهش میزان قند خون نیز می‌شود. از آنجا که چربی شکمی با افزایش خطر ابتلا به دیابت مرتبط است، مصرف خیار در واقع می‌تواند به حفظ وضعیت تحت کنترل کمک کند.

درمان خانگی نفخ شکم با خیار

برای خلاص شدن از ظاهر پف آلودی که اغلب در اطراف شکمتان مشاهده می‌کنید نیاز دارید که بدنتان را سم زدایی کنید. دانه‌های خیار کمک می‌کنند تا آب اضافی و سموم ناخواسته از بدنتان رها شوند. این عمل باعث کاهش نفخ و همچنین سفت شدن عضلات شکم می‌شود.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : درمان نفخ شکم و معده با 3 دمنوش خانگی

رفع سوزش معده با خیار

زخم معده نیز می‌تواند موجب نفخ شود و خیار اینجا مانند یک تسکین دهنده عمل می‌کند. در واقع خیار کمک می‌کند تا التهاب کم شود و همچنین باعث کاهش سوزش و ناراحتی در ناحیه پوشش آستر معده می‌شود.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : اگر معده تان ترش می کند اینها را بخورید

درمان یبوست با خیار

هنگامی که سیستم گوارش بدن شما تحت تأثیر قرار می‌گیرد، ممکن است دچار نفخ شود. مقدار آب و فیبر بالای موجود در خیار به هضم بهتر کمک می‌کنند. در واقع خوردن خیار به صورت خام باعث تمیز شدن روده و از بین رفتن یبوست می‌شود.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : یبوست را با این روش های خانگی به راحتی درمان کنید

چگونه از خیار برای کاهش چربی شکم استفاده کنیم؟

در اینجا طرز تهیه‌ یک نوشیدنی سم‌زدا با خیار را آموزش می‌دهیم که از طریق پاکسازی سالم بدن و دفع سموم از آن به کاهش چربی شکمی کمک می‌کند.

مواد لازم برای بهترین چربی سوز شکم و پهلو

خیار
آب لیمو
آلوئه ورا
زنجبیل 
گشنیز

طرز تهیه بهترین چربی سوز شکم و پهلو

یک عدد خیار را با آب یک عدد لیمو و یک قاشق غذاخوری زنجبیل رنده شده همراه با کمی گشنیز و دو قاشق غذاخوری آب آلوئه ورا و یک فنجان آب به خوبی در مخلوط کن ترکیب کنید.

این معجون سم زدا به شما کمک می‌کند تا احساس نشاط و طراوت کنید و نیرویی تازه به شما می‌دهد تا آنچه را احساس کنید که تا قبل از این تجربه نکرده بودید.

هم لیمو و هم زنجبیل به افزایش متابولیسم بدنتان کمک می‌کنند و از این طریق باعث کاهش وزن می‌شوند. علاوه بر این، زنجبیل دارای آنتی اکسیدان هایی است که موجب کاهش التهاب و راحت‌تر کردن هضم غذا می‌شوند. ژل آلوئه ورا نیز می‌تواند سطوح چربی را کاهش دهد. این ماده‌ی غذایی هم با افزایش سوخت و ساز بدن به کاهش وزن کمک می‌کند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : 5 نوشیدنی که چربی های شکم تان را از بین می برد

اگر می خواهید بیشتر بدانید : رژیم خیار و گوجه فرنگی، یک رژیم آسان برای لاغری

اگر می خواهید بیشتر بدانید : از بین بردن چربی های اضافه بدن با یک نوشیدنی سحرآمیز!!

اگر می خواهید بیشتر بدانید : آب کردن چربی های شکم با 5 روش چربی سوز

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
Seemorgh.com/lifestyle
منبع : tebyan.net




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چربی سوزی شکم و پهلو با یک معجون تابستانی!!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..