تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولید بیش از یک میلیارد کیلووات ساعت انرژی در نیروگاه شهیدرجایی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛  محمد روشنفکر، رییس گروه برنامه ریزی و آمار و فناوری اطلاعات این نیروگاه در تشریح میزان تولید انرژی در تیرماه امسال گفت: در چهارمین ماه سال جاری، به میزان یک میلیارد و دویست و بیست و هفت میلیون و هفتصد و چهل و شش هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

روشنفکر در ادامه به سهم تولید واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی در تیرماه اشاره کرد و افزود: از این میزان انرژی تولیدی، ۵۶۷میلیون و ۳۱۶هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدهای نیروگاه سیکل ترکیبی و ۶۶۰میلیون و ۴۳۰هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدهای نیروگاه بخار تولید شده است.

نیروگاه شهید رجایی با دارا بودن ۱۳واحد بخاری و سیکل ترکیبی و تولید سالانه حدود ۱۲میلیارد کیلووات ساعت انرژی، ۴درصد از نیاز مصرف کشور را به این انرژی تامین می کند.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولید بیش از یک میلیارد کیلووات ساعت انرژی در نیروگاه شهیدرجایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..