تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین علامت ابتلا به کرونای دلتا چیست؟

آفتاب‌‌نیوز :

نوشین یمانی در رابطه با کرونای دلتا، اظهار کرد: علائم ابتلا به کرونای دلتا با کرونای معمول تفاوت‌هایی دارد؛ به‌ طوری‌ که در بسیاری موارد تشخیص بیماری با مشکل مواجه می‌شود و نیاز به انجام تست کرونا برای تشخیص قطعی وجود خواهد داشت.

وی، سردرد و آبریزش بینی را دو علامت شایع کرونای دلتا دانست و افزود: افراد جوان و کسانی که علی‌رغم تزریق واکسن کووید - ۱۹ به کرونای دلتا مبتلا می‌شوند، سردرد شایع‌ترین علامت ابتلا آنان به این نوع جهش‌یافته کرونا است.

این پزشک در رابطه با علائم ابتلا به کرونای دلتا، تصریح کرد: علاوه بر سردرد و آبریزش بینی، درد شکم، گلودرد، بی‌اشتهایی، تهوع و استفراغ از جمله سایر علائم ابتلا به این بیماری است.

متخصص مغز و اعصاب و فلوشیپ سردرد یا بیان اینکه قدرت انتقال کرونای دلتا دو برابر بیشتر از کرونای معمول است، گفت: به طور متوسط هر شخص مبتلا به کرونای دلتا می‌تواند باعث ابتلای ۶ نفر از اطرافیان خود به این بیماری شود.

یمانی با بیان اینکه سه چهارم موارد ابتلا به کرونای دلتا را افرادی که واکسینه نشده‌اند، تشکیل می‌دهند، خاطرنشان کرد: توصیه می‌کنیم ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی، افراد در صورت بروز سردرد جدید و یا سایر علائم ابتلا به کرونا به مراکز درمانی مراجعه کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین علامت ابتلا به کرونای دلتا چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..