تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد از نادیده‌گرفتن اصناف در اولویت نوبت واکسیناسیون کرونا

ساعت: 12:01 منتشر شده در مورخ: 1400/05/05 شناسه خبر: 1754704

نماینده اصناف مازندران در اتاق اصناف ایران مطرح کرد؛

محمدباقر فروتن ضمن انتقاد از عدم قرار گرفتن اصناف کشور در اولویت نوبت واکسیناسیون کرونا، گفت: اگر فعالیت کسبی اصناف درانتشار ویروس نقش داشت، چگونه حال در مقطع زمانی تزریق واکسن، این گروه بندی برای اصناف مصداق ندارد و اصناف در این تصمیم، نادیده گرفته شده‌اند؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدباقر فروتن در گفت و گو با بلاغ؛ از وزارت بهداشت و درمان در خصوص قرار نگرفتن اصناف در اولویت نوبت واکسیناسیون کرونا انتقاد کرد.

وی افزود: متاسفانه در زمان نوشتن پروتکل‌های بهداشتی اصناف به چهار گروه مشاغل دسته بندی شدند و گروه‌های سه و چهارمشاغل به میزان 90 درصد آنان در این 17 ماه کرونایی تعطیل کامل بودند.

نماینده اصناف مازندران در اتاق اصناف ایران، خاطرنشان کرد: در شرایط حال حاضر کرونایی، گروه دو مشاغل که در هر تغییر وضیعت رنگ‌بندی کرونایی، واحدهای صنفی مرتبط با این گروه در سطح کشور  به تعطیلی و یا نیمه تعطیلی فرا خوان می‌شدند و گروه یک مشاغل که اکثر  واحدهای صنفی آنان توزیع کننده در رسته های صنفی مایحتاج اولیه و کالاهای اساسی و ضروری مورد نیاز مردم فعال بودند که با نظارت شدید بازرسان و ناظران بهداشتی همراه بوده است.

فروتن تصریح کرد: چگونه حال در مقطع زمانی تزریق واکسن این گروه بندی برای اصناف مصداق ندارد و اولویت واکسینه شدن اصناف نزد وزارت بهداشت در کجا قراردارد؟ اصلآ مشخص نیست و از ما بهتران و عزیز تران قطعا در ردیف اول اولویت ها قرار گرفته‌اند!!

وی ادامه داد:  این اقدام وزارت بهداشت  نشان از  چیست ؟ سوء مدیریت! بی توجهی؟ اهمال و یا مسائل دیگری است که ما از آن بی خبریم.

نماینده اصناف مازندران در اتاق اصناف ایران متذکر شد: اگر فعالیت کسبی اصناف درانتشار ویروس نقش داشت، حالا واکسیناسیون هم برای این قشر باید در اولویت باشد که این نگاه باید در وزارت بهداشت تغییر پیدا کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد از نادیده‌گرفتن اصناف در اولویت نوبت واکسیناسیون کرونا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..