تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صدور ۶۵۶ جواز تأسیس واحد صنعتی در یزد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از صدور ۶۵۶ جواز تاسیس واحد صنعتی در استان یزد طی سه ماه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمدرضا علمدار یزدی گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد ۱۴۰۰، آمار جواز‌های تأسیس صادر شده برای واحد‌های صنعتی در سطح استان به ۶۵۶ مورد رسید.صدور ۶۵۶ جواز تأسیس واحد صنعتی در یزد


وی ادامه داد: پیش‌بینی سرمایه گذاری برای این تعداد واحد، ۴۱۶ هزار و ۹۰۴ میلیارد ریال است.


علمدار یزدی همچنین میزان اشتغال پیش‌بینی شده پس از بهره‌برداری از این واحد‌ها را ۲۱ هزار و ۷۷۷ نفر اعلام کرد.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد اظهار داشت: میزان سرمایه گذاری پیش بینی شده برای واحد‌های صنعتی که در این مدت سه ماهه، جواز تاسیس دریافت کرده اند، نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۶۳۴.۸ درصدی داشته است.


وی تصریح کرد: میزان اشتغالزایی پیش بینی شده توسط این واحد‌ها نسبت به واحد‌های دارنده جواز در مدت مشابه سال گذشته از رشد ۶۹.۷ درصدی برخوردار بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صدور ۶۵۶ جواز تأسیس واحد صنعتی در یزد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..