تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تدین و اعتقاد «جواد فروغی» به نظام نشان‌دهنده بی‌حاشیه‌بودن این ورزشکار است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید صادق حسینی، مربی تیم ملی دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما، افتخار کسب نخستین مدال طلای تاریخ تیراندازی ایران در المپیک توکیو، توسط جواد فروغی، مدافع سلامت و ورزشکار پرتلاش ایرانی را به ایشان، جامعه ورزش و ملت شریف ایران تبریک گفت.

وی در ادامه تاکید کرد: تدین و اعتقاد جواد فروغی به مسائل نظام و عقیده ای، نشان دهنده بی حاشیه بودن این ورزشکار است و پشتکار این ورزشکار بود که ثابت کرد، هر چه یک ورزشکار پربارتر باشد، می تواند نتیجه زحمات خود را به صورت واقعی کسب کند.

صادق حسینی با اشاره به اینکه ورزشکاران می توانند از این قهرمان بزرگ اخلاق مداری را فرا گیرند، از تمامی ورزشکاران و مربیان و کادر فنی تیم های ملی، که با تلاش دلیرانه خود، بدنبال به اهتزار در آوردن پرچم پرافتخار کشورمان هستند و نقش اصلی در شادابی این روزهای جامعه را ایفا می کنند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تدین و اعتقاد «جواد فروغی» به نظام نشان‌دهنده بی‌حاشیه‌بودن این ورزشکار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..