تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود فیلم آموزش Public Speaking

اولین رای باشید!

Udemy – Public Speaking

سخنرانی در عموم

فیلم-آموزش-Public-Speaking

با فیلم آموزش Public Speaking می‌توانید با سخنرانی در فضای عمومی آشنا شوید. سخنرانی در هر مکانی می‌تواند بسیار ترسناک باشد، اما شما باید یاد بگیرید که چگونه این کار عملی است و می‌توانید یک نمایش عالی از خود داشته باشید. شما با این دوره می‌توانید برنامه ریزی بهتری را برای سخنرانی خود انجام داده و بدون ترس به سراغ آن بروید. می‌توانید با مدرس این دوره همراه شوید که سابقه کار با ۱۰۰ هزار دانشجو را داشته و به شما در یادگیری سخنرانی عمومی کمک‌های زیادی خواهد کرد. مدرس این دوره، اولین سخنرانی عمومی خود را در ۱۲ سالگی و به پنج دقیقه انجام داده است و بنابراین، می‌تواند تجربیات جالب و نظرات کارشناسی شده‌ای هم داشته باشد.

با فیلم آموزش Public Speaking می‌توانید با اشتباهات رایج در سخنرانی آشنا شده و آن‌ها را تکرار کنید. می‌توانید با نحوه کنترل اشتباه در جلسه آشنا شده و موقعیت‌های بحرانی را کاملا کنترل کنید. با این دوره یاد می‌گیرید که نحوه ایستادن و شروع صحبت شما باید چگونه باید و چگونه می‌توانید خودتان را در صدر مجلس تصور کرده و بهترین عملکرد خود را داشته باشید. در مورد موضوعات مختلف صحبت خواهید کرد و می‌توانید زمان جلسه را نیز کنترل کنید. زمان جلسه بسیار مهم بوده و می‌تواند یکی از عوامل استرس زا در سر جلسه سخنرانی باشد.

info

By the end of this course, you will be able to easily plan great presentations and deliver them without fear.
My name is Ian Stables. I teach more than 100,000 students on Udemy and have created 40 courses.
I was around 12 years old when I got up to give my very first five minute talk. It was part of a religious meeting my parents regularly took me to.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود فیلم آموزش Public Speaking»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..