تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هجوم طاعون مرگبار به آمریکا / بعد از کرونا همه وحشت کردند + جزئیات ترسناک

در پی شیوع طاعون در 6 شهر ایالت کلرادوی آمریکا دختری 10 ساله جانش را از دست داد. شیوع طاعون باعث نگرانی مسئولین در آمریکا شد و پس از مرگ دختر 10 ساله وزارت بهداشت و محیط زیست کلرادو از هجوم طاعون خبر داد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، طاعون از تماس مستقیم با حیوانات آلوده و یا گزش شخص توسط کک آلوده به انسان منتقل می شود و خانواده این دختر نیز گراز پرورش می دادند که احتمال می رود این بیماری از این حیوان آلوده منتقل شده است.

گفتنی است که علائم بیماری شامل تب ناگهانی و تورم غدد لنفاوی است که می توان با استفاده از آنتی بیوتیک آن را درمان کرد در غیر این صورت عدم درمان منجر به مرگ بیمار خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هجوم طاعون مرگبار به آمریکا / بعد از کرونا همه وحشت کردند + جزئیات ترسناک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..