تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشست هم اندیشی با علمای شاخص در پیرانشهر برگزار شد

نشست هم اندیشی با علمای شاخص پیرانشهر با حضور سردار عبدالله پور معاون فرهنگی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پیرانشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از پیرانشهر، نشست هم اندیشی با علمای شاخص پیرانشهر با حضور سردار عبدالله پور معاون فرهنگی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پیرانشهر برگزار شد.

سردار عبدالله پور در این نشست نقش علما را در زندگی انسان ها اساسی دانست و گفت: مسائل مختلف در جامعه اتفاق می افتد که باعث سوءاستفاده دشمن می شود.

وی اتفاقات ده سال گذشته خاورمیانه را در جامعه مسلمانان نشان از هجمه دشمنان اسلام علیه مذاهب مختلف دانست و گفت: این اتفاقات نشانه تلاش دشمنان برای  از بین بردن اعتقادات و برگزیده های دین مبین اسلام است.

این مسئول اظهار داشت: تلاش دشمنان برای جلوگیری از مسلمان شدن مردم اروپا و آمریکا از قبل برنامه ریزی شده است.

ماموستا محمودی امام جمعه پیرانشهر، دین اسلام را دین کاملی دانست و حرکت و پیشبرد این نظام  در مسیر جمهوریت و اسلام را از برکات این نظام دانست که حمایت از آرمان های این نظام باید در زمره کارهای این ملت قرار گیرد.

وی اظهار امیدواری کرد با روی کار آمدن رئیس جمهور جدید، کشورمان از این وضعیت رکود اقتصادی خارج شده و شاهد امنیت اقتصادی در جامعه باشیم.

ماموستا محمودی اجتناب از تبعیت استعمار را برکات این نظام دانست و اظهار داشت: مبارزه با استکبار قدرت و عزت را برای جامعه به ارمغان خواهد آورد.

حجت الاسلام کوهی نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت در پیرانشهر، علمای شیعه و سنی را محور وحدت مذاهب دانست و گفت: علما با رهنمودهای مقام معظم رهبری این انقلاب را با صلابت پیش برده اند.

حجت الاسلام کوهی همچنین وحدت اقوام را به برکت اهل بیت و جایگاه ویژه آن در بین اهل سنت و اهل تشیع دانست و قدرت این انقلاب را به برکت زحمات علما و روحانیت عنوان کرد و گفت: غدیر غم فرصت مناسبی برای وحدت بین مسلمانان می باشد.

وی در ادامه گفت: علما در طول تاریخ زحمات فراوانی برای پیشبرد اهداف اسلامی انجام داده اند که نمونه بارز آن حضور علما به عنوان خط مقدم مبارزه با گروهک های تروریستی از جمله داعش در منطقه است.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشست هم اندیشی با علمای شاخص در پیرانشهر برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..