تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع 1000بسته معیشتی و 6 هزار پرس غذای گرم در رزمایش مواسات بسیج کارگری اصفهان

مرحله جدید رزمایش مواسات و کمک مومنانه بسیج کارگری اصفهان بمناسبت دهه ولایت و امامت از ابتدای مرداد ماه در حال برگزاری است.

سرهنگ محمدعلی مهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج نیوز اظهار کرد:با توجه به ابلاغ مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه مواسات و همدلی بمناسبت دهه ولایت و امامت در تاریخ 1 مرداد ماه سال جاری در سطح کلیه حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات به اجرا در آمد.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان اصفهان گفت: در این رزمایش مبلغ 139 میلیون تومان بصورت نقدی از طرف کارخانجات کمک و بین نیازمندان و کارگران بی بضاعت توزیع گردید.

وی افزود: همچنین مبلغ یک میلیارد و 368 میلیون تومان هم اقلام غیر نقدی از جمله نذز قربانی گوسفند و توزیع بین نیازمندان و 6 هزار پرس غذای گرم ، 1000 بسته کمک معیشتی و تهیه جهیزیه بصورت کامل توسط بسیج کارگران و کارخانجات انجام پذیرفت.

سرهنگ مهرابی با توضیح اینکه در جهت کمک به محرومین در جهت ساخت و ساز نسبت به اعزام گروه های جهادی بسیج کارگری به مناطق محروم انجام شد افزود ، این گروه ها در جهت بازسازی و مرمت خانه های محرومین و فقرا اقدام به اعزام به مناطق محروم به جهت کمک به مردم در جهت ساخت و ساز کردند.

وی در پایان گفت:در مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه نیز قرار است در تاریخ 7 مرداد ماه سال جاری برگزار شود و اقلام جمع آوری شده در مرحله بعد بین نیازمندان و کارگران بی بضاعت قشر کارگران استان اصفهان توزیع خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع 1000بسته معیشتی و 6 هزار پرس غذای گرم در رزمایش مواسات بسیج کارگری اصفهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..