تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه نجات صنایع خودروسازی ایران تعیین مدیران خودروساز از سوی سهامداران است

حجت‌الاسلام نوروزی در گفت‌وگو با بولتن نیوز:

گروه اقتصادی: نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به مشکلات صنعت خودروی کشور گفت: راه نجات صنایع خودروسازی ایران تعیین مدیران خودروساز از سوی سهامداران است.

حجت‌الاسلام حسینعلی نوروزی نماینده رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار بولتن نیوز با اشاره به مشکلات صنعت خودروی کشور اظهار داشت:‌ ما معتقدیم که در صنعت خودروی کشور باید به سمت خصوصی‌سازی حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه دولت در شرکت‌های خودروسازی تنها شش درصد سهام دارد، افزود: سؤال ما ا ین است چرا دولتی که تنها شش درصد در خودروسازی سهام دارد باید مدیران خودروسازی را تعیین کند.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: اگر شرکت‌های خودروسازی را خصوصی کنیم قطعاً از مرحله زیان‌دهی خارج و به سوددهی خواهد رسید.

حجت‌الاسلام نوروزی افزود: اگر مطابق اصل 44 قانون اساسی خودروسازی را خصوصی‌سازی کنیم هم شاهد افزایش سرمایه خواهیم بود و هم خودروهای باکیفیت تولید خواهد شد.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تأکید کرد: تنها راه نجات صنعت خودروسازی کشور از جمله ایران خودرو و سایپا این است که مدیران آنها از سوی سهامداران تعیین و منصوب شوند نه از سوی دولت که تنها شش درصد سهام دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه نجات صنایع خودروسازی ایران تعیین مدیران خودروساز از سوی سهامداران است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..