تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابلاغ گروه‌های سنی جدید برای دریافت واکسن

سعید نمکی در نامه ای به معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به واکسینه شدن بخش عمده ای از جمعیت هدف اعلام شده، خواستار ثبت نام و نوبت دهی به گروه های سنی جدید برای تزریق واکسن کرونا شده است.

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش وزارت بهداشت، در متن نامه نمکی به علیرضا رئیسی آمده است ؛ پیرو برنامه‌ ریزی‌های انجام شده قسمت عمده جمعیت هدف اعلام شده واکسینه شده ­اند و ثبت نام شدگان جدید نیز در دو روز آتی تحت پوشش قرار می ­گیرند با توجه به موجودی کافی واکسن شایسته است که واکسیناسیون طبق روال زیر اقدام شود:

۱- در استان­ های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، خراسان جنوبی، خوزستان و کرمان علاوه بر استمرار واکسیناسیون گروه­های اعلام شده قبلی جمعیت ۴۵ تا ۴۸ ساله ثبت نام و طبق نوبت ­دهی واکسینه شوند.

۲- در بقیه استان­ ها بجز تهران جمعیت ۵۵ تا ۵۸ ساله ثبت نام و طبق نوبت ­دهی تحت پوشش واکسیناسیون قرار گیرند و کماکان واکسیناسیون باقیمانده گروه­ های سنی بالاتر تداوم یابد.

۳- در کلان شهر تهران جمعیت ۵۸ تا ۶۰ ساله ثبت ­نام و طبق نوبت ­دهی واکسینه شوند و در بقیه شهرستان­ های استان تهران جمعیت ۵۵ تا ۶۰ ساله ثبت ­نام و با نوبت ­دهی در سامانه تحت پوشش قرار گیرند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابلاغ گروه‌های سنی جدید برای دریافت واکسن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..